Segueixen augmentant, i a fort ritme, els morts pel coronavirus a Catalunya, que ja superen els dos milers. En les darreres 24 hores han perdut la vida per la Covid-19 244 persones, segons les dades comunicades pel Departament de Salut. La xifra està clarament per damunt de les 177 del dia anterior, tot i que per sota de les 262 de dilluns, que encara és el rècord absolut des que la pandèmia va arribar a Catalunya. En total, 2.093 persones han perdut la vida per la malaltia a Catalunya.
En l'aspecte més positiu, aquest dimarts s'han comptabilitzat un total de 1.216 altes, i la suma total de persones que han superat la malaltia és de  6.917. 
Pel que fa als contagis, en les darreres 24 hores s'han registrat 1.813 nous positius, per a un total acumulat de 21.804. D'aquests positius, un total de 1.855 persones estan en estat greu. 
	
	
	
Quant al brot d'Igualada, Salut confirma un total acumulat de 608 positius de coronavirus SARS-CoV-2. Del nombre total de casos, 154 són professionals sanitaris. 98 persones han mort amb la Covid-19.
	
	
	
[noticiadiari]2/199532[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
							
																					
														
								Ja hi ha més de 2.000 morts a Catalunya pel coronavirus
La xifra de víctimes mortals d'aquest dimecres ha estat de 244
ARA A PORTADA
 
								- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el 01 d’abril de 2020 a les 21:09
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												L’exalumne de l’Escola Agrària del Solsonès Oriol Carol rep el Premi al Millor Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior Societat
												L’exalumne de l’Escola Agrària del Solsonès Oriol Carol rep el Premi al Millor Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior
- 
												 Societat
												El bisbe de Solsona, Francesc Conesa, sona com a possible relleu de Sebastià Taltavull, a Mallorca Societat
												El bisbe de Solsona, Francesc Conesa, sona com a possible relleu de Sebastià Taltavull, a Mallorca
- 
												 Societat
												Èxit rotund de l’Oktoberfest de Solsona amb més de 2.000 assistents al llarg de la nit Societat
												Èxit rotund de l’Oktoberfest de Solsona amb més de 2.000 assistents al llarg de la nit
- 
												 Societat
												Riner instal·la dos dipòsits subterranis per reaprofitar les aigües pluvials Societat
												Riner instal·la dos dipòsits subterranis per reaprofitar les aigües pluvials
- 
												 Societat
												«Dia de l'Amic/a» de la Coral Estel de Sant Jordi de Solsona: un intercanvi musical i emocional reeixit Societat
												«Dia de l'Amic/a» de la Coral Estel de Sant Jordi de Solsona: un intercanvi musical i emocional reeixit
- 
												 Societat
												L'alcaldessa de Solsona felicita Beatriz Maria Lozano pel seu centenari Societat
												L'alcaldessa de Solsona felicita Beatriz Maria Lozano pel seu centenari

 
															 
															 
															 
															