Kadınlar vardır: quatre cròniques sobre la vida de les dones d’Istanbul és una conferència que vol il·lustrar la situació de diverses dones d’Istanbul. La xerrada, organitzada pel Solsonès Obert al Món (SOM), es durà a terme el proper dimecres 28 de desembre a les set de la tarda a la Biblioteca Carles Morató de Solsona.
La conferència anirà a càrrec de la periodista Anna Montraveta Riu, que va estar estudiant un Erasmus a la ciutat turca el 2021. A Istanbul va escriure una sèrie de cròniques sobre la vida a la ciutat de diferents dones amb motiu del seu Treball de Final de Grau, que posteriorment va ser publicat a la revista Nationalia. A més, amb aquests mateixos articles va guanyar la primera edició del Premi Lluís Espinal de Periodisme Social i de Denúncia.
Durant la xerrada, per una banda, es farà una anàlisi dels drets de les dones a Istanbul, així com de les diferents lluites feministes actuals. Per altra banda, s’explicaran experiències concretes de ciutadanes de la ciutat, posant la mirada en la diversitat, l’opressió comuna i la sororitat entre totes elles.
Kadınlar vardır: quatre cròniques sobre la vida de les dones d’Istanbul
El dimecres 28 de desembre la Biblioteca Carles Morató acollirà una conferència sobre les dones d’Istanbul
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de desembre de 2022 a les 14:46
Et pot interessar
-
Societat El Casal ludicoesportiu de les piscines municipals de Solsona incorpora novetats
-
Societat Sortida de final de curs de l'alumnat de postobligatoris d'Arrels II
-
Societat Obertes les inscripcions per les colònies de muntanya que organitza ETFEM
-
Societat Odèn acull amb èxit la 7a Jornada de Turisme del Solsonès
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès rep un reconeixement per la seva trajectòria en transformació digital i govern obert
-
Societat El 27è Zoom de la Fira de Sant Isidre de Solsona ha comptat amb 18 participants, 7 més que en l’edició anterior