Kadınlar vardır: quatre cròniques sobre la vida de les dones d’Istanbul és una conferència que vol il·lustrar la situació de diverses dones d’Istanbul. La xerrada, organitzada pel Solsonès Obert al Món (SOM), es durà a terme el proper dimecres 28 de desembre a les set de la tarda a la Biblioteca Carles Morató de Solsona.
La conferència anirà a càrrec de la periodista Anna Montraveta Riu, que va estar estudiant un Erasmus a la ciutat turca el 2021. A Istanbul va escriure una sèrie de cròniques sobre la vida a la ciutat de diferents dones amb motiu del seu Treball de Final de Grau, que posteriorment va ser publicat a la revista Nationalia. A més, amb aquests mateixos articles va guanyar la primera edició del Premi Lluís Espinal de Periodisme Social i de Denúncia.
Durant la xerrada, per una banda, es farà una anàlisi dels drets de les dones a Istanbul, així com de les diferents lluites feministes actuals. Per altra banda, s’explicaran experiències concretes de ciutadanes de la ciutat, posant la mirada en la diversitat, l’opressió comuna i la sororitat entre totes elles.
Kadınlar vardır: quatre cròniques sobre la vida de les dones d’Istanbul
El dimecres 28 de desembre la Biblioteca Carles Morató acollirà una conferència sobre les dones d’Istanbul
ARA A PORTADA
-
-
La jornada primaveral de Sant Antoni Abat a Solsona reuneix més de quaranta cavalls Ramon Estany Montanyà
-
-
El Consell Comarcal i l’Arxiu Comarcal del Solsonès tornen a convocar el concurs literari per a la gent gran Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès instal·la la parada de llibres gratuïts al pati Gòtic per la setmana de Sant Jordi Redacció
Publicat el
25 de desembre de 2022 a
les 14:46
Et pot interessar
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona obre un procés de selecció per cobrir una plaça d’administratiu/iva
-
Societat
Experts analitzaran a Pinós com transformar els camins de la sal en motor turístic
-
Societat
Fènix organitza un «bany de bosc» conjuntament amb el Centre Sanitari de Solsona
-
Societat
Campanya de donació de sang i plasma a Solsona
-
Societat
Viatge de Fi de Curs a Londres dels alumnes de segon d'Activitats Comercials de l'Escola Arrels
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès aprova el nou sistema de recollida de residus a la comarca per més de 4 milions d’euros
