El passat 3 de desembre van tenir lloc les eleccions sindicals al Centre Tecnològic Forestal de Catalunya a Solsona (Solsonès).
CGT Catalunya es va presentar per primer cop a les eleccions sindicals a aquest centre de referència dedicat a serveis de laboratori de sectors agrari, forestal, alimentari, ramader, energètic, ambiental, ecoturístic, farmacèutic i cosmètic.
El procés electoral, va concloure's amb una candidatura única de CGT Catalunya, amb un cens de 111 persones, participant 37 persones.
VOTS CGT - 36 PERSONES (9 DELEGATS/DES)
EN BLANC - 1
La CGT obtè els 9 delegats del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya
És la primera vegada que es presentava a les eleccions sindicals del Centre Forestal
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2014 a
les 20:57
Actualitzat el
10 de desembre de 2014 a les
08:39
Et pot interessar
-
Societat
Alumnes de l'Institut de Solsona amplien coneixements i obren horitzons amb berlinesos
-
Societat
Carnaval de Solsona: Els actes previs d'aquest cap de setmana
-
Societat
Solsona altera la recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
-
Societat
Els Catarres i Espartac Peran protagonitzen la 37a edició de la Festa del Brut i la Bruta de Torà, que reivindica la tradició de la Llordera
-
Societat
El Carnaval de Solsona combat les agressions sexistes i LGTBI-fòbiques amb la consolidació del Punt Lila
-
Societat
Unes seixanta persones commemoren el Dia Mundial Contra el Càncer a Solsona
