La Festa Major de Cardona 2021 ja té cartell oficial. Aquest dimecres a la tarda es va donar el veredicte del concurs. El jurat, format per professionals del món del disseny i la fotografia i per membres de la Comissió de Festa Major, va escollir l'obra de la cardonina Maria Carabia.
Carabia ha realitzat una il·lustració que representa l’Àliga de Cardona, un dels símbols més significatius de la Festa Major de la vila. En el concurs hi van participar un total de 7 persones.
La lectura del veredicte s’ha realitzat aquesta tarda, al Saló de Plens de l'Ajuntament. El regidor de Cultura i Festes, Salvador Campos, ha estat l'encarregat d'anunciar el nom dels tres primers classificats. Maria Carabia s’ha convertit, en efecte, en la guanyadora del cartell de Festa Major amb un premi que, tal i com estableixen les bases del concurs, està dotat en 400 euros.
En segona posició va quedar Judit Diemunsch, de Roda de Ter, i en tercera posició Sònia Genestar, de Sant Llorenç de Morunys. Les obres participants al concurs de cartells quedaran exposades a la primera planta de l'Ajuntament de Cardona durant 15 dies.
La Festa Major de Cardona ja té cartell per aquest any
Les obres que s’han presentat al concurs de cartells quedaran exposades a la primera planta de l’ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 20:09
Et pot interessar
-
Societat
La Catedral de Solsona acollirà la clausura de l'Any Jubilar
-
Societat
S'amplia l'horari de la sala d'estudi de la biblioteca de Solsona per festes
-
Societat
Els Catarres, cap de cartell de la 37a Festa del Brut i la Bruta de Torà
-
Societat
Solsona recupera el trenet de Nadal
-
Societat
El projecte solsoní La Matriu obre un nou grup per a famílies amb infants nascuts el 2024 i el 2025
-
Societat
Isa Martínez torna a guanyar el Concurs de postals de Nadal de Solsona
