La Festa Major de Cardona 2021 ja té cartell oficial. Aquest dimecres a la tarda es va donar el veredicte del concurs. El jurat, format per professionals del món del disseny i la fotografia i per membres de la Comissió de Festa Major, va escollir l'obra de la cardonina Maria Carabia.
Carabia ha realitzat una il·lustració que representa l’Àliga de Cardona, un dels símbols més significatius de la Festa Major de la vila. En el concurs hi van participar un total de 7 persones.
La lectura del veredicte s’ha realitzat aquesta tarda, al Saló de Plens de l'Ajuntament. El regidor de Cultura i Festes, Salvador Campos, ha estat l'encarregat d'anunciar el nom dels tres primers classificats. Maria Carabia s’ha convertit, en efecte, en la guanyadora del cartell de Festa Major amb un premi que, tal i com estableixen les bases del concurs, està dotat en 400 euros.
En segona posició va quedar Judit Diemunsch, de Roda de Ter, i en tercera posició Sònia Genestar, de Sant Llorenç de Morunys. Les obres participants al concurs de cartells quedaran exposades a la primera planta de l'Ajuntament de Cardona durant 15 dies.
La Festa Major de Cardona ja té cartell per aquest any
Les obres que s’han presentat al concurs de cartells quedaran exposades a la primera planta de l’ajuntament
ARA A PORTADA
-
-
-
Inicien una campanya de micromecenatge per a l’edició d’un llibre divulgatiu sobre els boscos Ramon Estany Montanyà
-
Prop d'una vuitantena de persones participen en les XVI Jornades de Sant Galderic a la Coma i la Pedra Redacció
-
El Solsonès s’uneix per mostrar solidaritat amb el poble palestí en un acte benèfic ple de música i cultura. Redacció
Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 20:09
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Entitats Assessores Agràries de Catalunya reclama el «pagament urgent» dels ajuts per la dermatosi
-
Societat
El Sindicat d'Habitatge del Solsonès es presentarà oficialment amb un acte públic
-
Societat
La sismòloga solsonina Sara Figueras rebrà el premi Regió7 de Ciència i Tecnologia
-
Societat
Crida al voluntariat per cuidar les Basses del Miracle el 9 de novembre
-
Societat
Aquests seran els festius d'obertura comercial a Solsona per l'any 2026
-
Societat
El Consell Comarcal organitza un famtrip de tardor a Port del Comte per enfortir la col·laboració entre el sector turístic i l’estació d’esquí
