La Fundació Volem Feina participa en la Setmana Europea de la prevenció de Residus 2019
WASTE WATCHERS: Quants kg de residus evitem amb les vendes de la Fundació Volem Feina?(del 16 al 24 de novembre)
ARA A PORTADA
-
Francesc Ester, nou president de l'associació d'amigues i amics del Cine París de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
La màquina escombradora del servei de neteja de Solsona s'avaria a la Plaça de Sant Joan Ramon Estany Montanyà
-
Solsona porta al Ple la cessió d’un solar per construir habitatge de protecció oficial al carrer d’Antoni Gaudí Redacció
-
-
Publicat el
12 de novembre de 2019 a
les 21:41
Actualitzat el
15 de novembre de 2019 a les
17:03
Aquesta activitat consisteix en què durant aquesta setmana, es pesaran els diferents articles que adquireixin els clients de les botigues de la Fundació Volem Feina i la Zona R s’anotarà en un llistat els kg de residus evitats. Durant l’activitat hi haurà personal que difondrà la importància de la reutilització. Al cap del dia es farà el càlcul dels kg d’emissions de CO2 evitades a través de la calculadora ambiental d’Aeress. A més, també a través de la calculadora social d’Aeress es calcularà el valor social generat amb les compres que fa la gent a les nostres botigues. Posteriorment, es farà difusió dels resultats obtinguts través de les xarxes socials.
En els següent link trobareu més informació de l’activitat i de la resta d’activitats que s’organitzen a tot el territori català.
http://www.arc.cat/agendaewwr/results.action
Et pot interessar
-
Societat
El Centre Sanitari del Solsonès promou dues caminades pel Dia Mundial de l’Activitat Física
-
Societat
L’arbrat urbà: una inversió verda per al futur de les nostres ciutats
-
Societat
Neix «EL NIU» un projecte de llar de criança a Solsona
-
Societat
La Fura celebra 20 anys
-
Societat
Dos establiments de Solsona aconsegueixen els nous «Soletes» de la Guia Repsol
-
Societat
Gran participació en el Dia de la Gent Gran de Riner
