Desprès de dos anys sense poder realitzar la jornada de captació de fons pel càncer, l’associació Fènix, ha mobilitzat a trenta-quatre voluntàries, repartides en tres taules de captació durant el matí del diumenge de la fira, recollint un total de 1630.- euros.
La majoria de les persones que visitaven la Fira, van respondre positivament a la proposta de col·laboració. Un gest solidari i de generositat cap aquells a qui el càncer colpeig.
Aquests fons es destinaran a cobrir les despeses de manteniment dels serveis que Fènix ofereix gratuïtament. Així durant l’any 2021, s’han pogut atendre en els diferents serveis:
Fisioteràpia:
• 64 sessions de 45’ a 6 persones
Psicooncòleg:
• 46 sessions a 32 persones
Nutricionista:
• 111 visites a 22 persones
L’associació Fènix, agraeix a tothom que ha participat en aquesta jornada; als donants,a les institucions i organització per les facilitats i a les voluntàries pel seu treball i generositat.
El teu gest, fa que la nostra societat sigui una mica millor! GRÀCIES
La jornada de captació de fons pel càncer a la Fira de Sant Isidre recull 1630 euros
Agraïment de Fènix a les voluntàries
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2022 a les 19:21
Et pot interessar
-
Societat
Voluntaris de Deixant Empremta escriuran històries per promocionar la pau i les publicaran en un llibre
-
Societat
La psicòloga Elisenda Pascual parlarà a Solsona sobre la sexualitat infantil
-
Societat
El Solsonès impulsa el turisme inclusiu amb una nova formació sobre accessibilitat
-
Societat
L'Ajuntament solsoní aprova l'increment de la taxa d'escombraries per complir la normativa
-
Societat
Un despatx d'arquitectes de Solsona redactarà el projecte per convertir l'antiga presó de Figueres en una oficina del SOC
-
Societat
L’exalumne de l’Escola Agrària del Solsonès Oriol Carol rep el Premi al Millor Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior
