La jornada de reflexió a Solsona es veu alterada per un atac a la seu del PSC
.Els autors han pintat llaços grocs i la paraula Llibertat als vidres de l'aparador
ARA A PORTADA
-
-
-
Oliana, primera parada del Vehicle Integral de Documentació que la Policia Nacional estrena a Lleida Redacció
-
L'exalcalde de Solsona, al capdavant d'Esquerra Republicana a la Catalunya Central Ramon Estany Montanyà
-
L’Ajuntament de Solsona convoca la ciutadania a una doble xerrada sobre la gestió de l’arbrat urbà Redacció
Publicat el 25 de maig de 2019 a les 19:24
Actualitzat el 25 de maig de 2019 a les 19:47
Aquest dissabte a la matinada, durant la jornada de reflexió, uns desconeguts han atacat la seu del PSC a Solsona. Hi han pintat uns llaços amb pintura groga i han escrit les paraules llibertat amb pintura negra. També hi han escrit 155 al terra de l'entrada. També hi han enganxat alguns adhesius reivindicatius de l'1 d'Octubre, i se sap que alguna pancarta electoral del PSC també ha rebut pintades.
La candidata socialista Encarna Tarifa, que ha tramitat denúncia a la Policia Local, ha respost a aquest atac a traves de les xarxes socials recordant que "No podem demanar democràcia i llibertat, si no acceptem que els que pensen diferent puguin expressar les seves opinions. Jo vull que el meu país sigui tolerant, just i divers!!!".
Per la seva part, el número dos de la candidatura, Mohamed El Mamohun Mrimou ha lamentat el silenci de la resta de partits davant aquesta agressió.
Amb tot, l'alcalde ha denunciat aquesta agressió, que s'ha sumat avui a la de les seus socialistes de Barcelona i Badalona.
Et pot interessar
-
Societat L'Escola Arrels presenta un projecte de disseny i elaboració d’un regal corporatiu per a empresaris col·laboradors
-
Societat El jovent de Riner recupera la tradicional Festa de l'Adesiara
-
Societat L’Ajuntament solsoní convoca els petits ajuts per a entitats
-
Societat La constructora Joan Colell Boix SL farà l'urbanització del carrer Llobera
-
Societat El Solsonès se suma a la Setmana Europea de l’Energia Sostenible
-
Societat El Pagès de Matamargó fa un donatiu a Fènix per la venda de les samarretes «Llet és llet»