Aquest dimecres, 20 de gener, l'ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha emès un comunicat actualitzant la situació de la Covid a la població.
A la Residència no tenen cap usuari positiu, però sí que hi ha tres treballadors positius, dos de la setmana passada i un d'aquesta setmana (dues de les treballadores feien domicilis). Cal dir que tots estan en aïllament així com els seus contactes directes.
El pròxim dia 27 de gener està previst administrar la segona dosis de la vacuna als usuaris i treballadors de la residència.
A la Llar d'Infants, dues docents han donat positiu, i per tant cal tancar el centre fins que s'hagi fet la quarantena.
A l'Institut-Escola després de fer testos als professionals, ha sortit un docent positiu que no afecta el tancament de cap grup.
Pel que fa al poble, i relacionat amb el que s'ha exposat abans, van sortint casos, i per tant, tornem a tenir un número important de gent en aïllament.
Pel que fa a l'estat dels diferents casos, tots són asimptomàtics o amb simptomatologia lleu.
Veient aquestes dades, el consistori recorda que la situació és complexa i per tant torna a demanar:
Màxima precaució i recordar sempre les mesures bàsiques de seguretat (mascareta, rentat de mans i distanciament social).
És molt important no barrejar bombolles de convivència, cal restringir les trobades amb familiars i amics.
[plantillacoronavirus]
La Llar d'Infants de Sant Llorenç de Morunys, confinada per dos positius
Situació complicada per l'aparició de diversos positius de Covid-19 al municipi
ARA A PORTADA
-
-
Solsona sotmet a consulta pública el reglament regulador de l’accés restringit al nucli antic Redacció
-
Arrangen el camí de Cal Sotaterra, el carrer de les Vinyes i trams de vials del Vinyet de Solsona Redacció
-
-
Prop d'un centenar d'alumnes d'arreu del món aprenen música clàssica d'alt nivell a Solsona: "És un privilegi immens" Redacció
Publicat el 20 de gener de 2021 a les 21:52
Actualitzat el 22 de gener de 2021 a les 07:40
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys es vesteix de festa major aquests dies
-
Societat Arriben les Nits de Perseids al castell de Lladurs
-
Societat El municipi de Llobera presenta un vídeo de sensibilització contra la violència de gènere
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès obre tres processos selectius per incorporar personal tècnic
-
Societat Els Serveis Socials Bàsics del Solsonès atenen prop de 2.600 persones durant el 2024
-
Societat Riner encara l'agost més lúdic amb festes majors, música i cinema