Dissabte passat a un quart i mig de vuit del matí, la Policia Local de Solsona va localitzar el vehicle del presumpte autor dels robatoris de reixes de ferro d’embornals que s’han produït els dos darrers mesos a la ciutat. Pertany a E. V., veí del municipi de 52 anys, investigat pels delictes de furt i contra la seguretat viària.
Després de rebre un avís d’un establiment del carrer del Pedraforca sobre un nou robatori en embornals aquella mateixa nit o matinada, els agents de la Policia Local, que ja sospitaven d’una persona pel modus operandi i altres indicis, van dur a terme una investigació que va desembocar amb la localització del vehicle dins d’un garatge comunitari que contenia les dues últimes reixes sostretes.
El cos municipal va traspassar les diligències del cas als Mossos d’Esquadra, que en aquests moments investiguen el presumpte autor dels robatoris de reixes que s’han produït a Solsona des del gener. L’Ajuntament ha denunciat el furt d’un total de 22 reixes, de les quals està concretant el valor total.
Aquesta detenció arriba just la mateixa setmana en què s’han intensificat els furts de tapes de ferro d’embornals a la zona del carrer del Pedraforca de Solsona. A final de gener, precisament, l’Ajuntament va alertar d’una nova onada de robatoris d’aquest tipus, especialment pel risc de caiguda de vianants, i va demanar la col·laboració veïnal per comunicar a la Policia Local sospites o noves sostraccions.
La regidora de Governació, Esther Espluga, ha felicitat l’actuació dels agents de la Policia Local, que “ha posat fi als últims furts d’elements de la via pública”. Consegüentment, Espluga està convençuda que “això permet millorar la seguretat i el clima de confiança de la ciutadania”.
La Policia Local de Solsona localitza el presumpte autor dels robatoris de tapes d'embornals
Es tracta d’un veí del municipi a qui s’investiga pels delictes de furt i contra la seguretat viària
ARA A PORTADA
-
L’accés principal del Camp del Serra s’inhabilita durant una setmana per les obres del carrer Nou Redacció
-
El Centre Sanitari del Solsonès reforça l’equip d’infermeria i impulsa un nou model assistencial Redacció
-
-
Inverteixen 140.000 euros en aclarides a la Ribera Salada per reduir el risc d'incendi i adaptar-se al canvi climàtic Redacció
-
Publicat el
13 de febrer de 2024 a
les 16:17
Actualitzat el
13 de febrer de 2024 a les
16:23
Et pot interessar
-
Societat
L'Institut Escola d'Oliana estrenarà un nou cicle formatiu en Transport i Logística a partir del curs que ve
-
Societat ERC Solsonès organitza una xerrada sobre l’impacte de l’acord UE-Mercosur en el sector primari i l’economia
-
Societat
El SIS del Solsonès organitza una xerrada sobre la comunicació amb infants i adolescents
-
Societat
Solsona promou un cafè-tertúlia obert per compartir vivències sobre la mort i el dol
-
Societat
Solsona proposa una xerrada de Miquel Missé sobre diversitat sexual i de gènere i presenta el Grup de Famílies LFBTIQ+
-
Societat
El Casal Popular La Fura celebra el 20è aniversari el proper 21 de març
