Sis avis han rebut un homenatge de la residència. Foto: Ramon Estany
La Residència i Centre de dia Hospital Pere Màrtir Colomès de Solsona ha homenatjat aquest dijous a la tarda les sis persones que fa més anys que hi viuen. Tot i que l'acte estava previst fer-lo al jardí de la Residència, la pluja ha obligat a traslladar la celebració a la sala d'Actes. La festa ha consistit en un berenar per a tots els residents amenitzat amb la música del Josep Pensí, mentre a cadascú dels homenatjats se'ls obsequiava amb coixí amb la seva foto i una dedicatòria.
Fins a 23 anys a la Residència
L'Antònia Molins Povia és la més veterana de les persones homenatjades. Nascuda el 18 de febrer de 1920 i natural de Llobera, està a la residència des del 14 de setembre de 1987. Segueix en antiguitat el Miquel Vila Coma, nascut el 4 de novembre de 1928 i fill de Riner. Està a la residència des del 15 de maig de 1988.
La Maria Tarrés Boix, nascuda el 4 d'abril de 1916, i filla de Lladurs, està a la residència des del 28 de gener de 1993.
La Dolors Bergés Colell, nascuda el 3 de setembre de 1930 i filla de Barcelona, està a la residència des del 9 de febrer de 1993.
La magdalena Vila Soriguera, nascuda el 19 de desembre de 1927, natural de Biosca, està a la residència des del 3 de juny de 1994.
Finalment, la Maria Ibáñez Andreu, nascuda el 14 de gener de 1922, natural de Pujals (Barcelona), és a la residència des del 5 de gener de 1996, fa 15 anys.
La Residència homenatja les persones que fa més anys que hi viuen
Se'ls ha obsequiat amb un coixí amb la seva foto i una dedicatòria
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juny de 2011 a les 11:08
Et pot interessar
-
Societat El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Societat L'humor irreverent de Toni Albà dóna el tret de sortida al cap de setmana jove de Solsona
-
Societat Solsona acull la subhasta de 15.000 tones de fusta dels boscos públics de Catalunya
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal