Sis avis han rebut un homenatge de la residència. Foto: Ramon Estany
La Residència i Centre de dia Hospital Pere Màrtir Colomès de Solsona ha homenatjat aquest dijous a la tarda les sis persones que fa més anys que hi viuen. Tot i que l'acte estava previst fer-lo al jardí de la Residència, la pluja ha obligat a traslladar la celebració a la sala d'Actes. La festa ha consistit en un berenar per a tots els residents amenitzat amb la música del Josep Pensí, mentre a cadascú dels homenatjats se'ls obsequiava amb coixí amb la seva foto i una dedicatòria.
Fins a 23 anys a la Residència
L'Antònia Molins Povia és la més veterana de les persones homenatjades. Nascuda el 18 de febrer de 1920 i natural de Llobera, està a la residència des del 14 de setembre de 1987. Segueix en antiguitat el Miquel Vila Coma, nascut el 4 de novembre de 1928 i fill de Riner. Està a la residència des del 15 de maig de 1988.
La Maria Tarrés Boix, nascuda el 4 d'abril de 1916, i filla de Lladurs, està a la residència des del 28 de gener de 1993.
La Dolors Bergés Colell, nascuda el 3 de setembre de 1930 i filla de Barcelona, està a la residència des del 9 de febrer de 1993.
La magdalena Vila Soriguera, nascuda el 19 de desembre de 1927, natural de Biosca, està a la residència des del 3 de juny de 1994.
Finalment, la Maria Ibáñez Andreu, nascuda el 14 de gener de 1922, natural de Pujals (Barcelona), és a la residència des del 5 de gener de 1996, fa 15 anys.
La Residència homenatja les persones que fa més anys que hi viuen
Societat
Se'ls ha obsequiat amb un coixí amb la seva foto i una dedicatòria
ARA A PORTADA
-
Societat El Casal Popular la Fura celebra vint anys anunciant la compra i ampliació del seu local al nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Política Solsona ja té definides les meses electorals per als comicis del 29-N Ramon Estany Montanyà
-
Societat La granja Cabana Negra, de Solsona, es corona amb un or a la 33a edició dels premis Porc d’Or Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Ple municipal de Solsona aprova unànimement modificar la normativa que feia perillar diverses explotacions ramaderes Ramon Estany Montanyà
-
Societat 15.000 euros per impulsar la igualtat i els drets LGTBI a tres entitats del Solsonès Ramon Estany Montanyà
Publicat el
03 de juny de 2011 a
les 11:08
Et pot interessar
-
Societat
Solsona s'aplega a Barcelona: devoció, tradició i art restaurat per celebrar la Mare de Déu del Claustre
-
Societat
Un grup de mossens de Solsona participa en un pelegrinatge sacerdotal a Jaén
-
Societat
Solsona estrena els «Dissabtes en joc» per als infants de 3 a 6 anys
-
Societat
Castanyada popular al Casal Popular La Fura
-
Societat
Desbrossada d'una vintena de carreteres i camins de Riner
-
Societat
El Solsonès rep un tractament aeri intensiu per frenar la plaga de la processionària del pi
