Alba Castellví, sociòloga i educadora, imparteix una xerrada a la Biblioteca Carles Morató sobre com fer de pares i mares sense perdre la calma i promoure actituds constructives en els fills.
Com aconseguir no haver de repetir les coses massa vegades quan els fills no ens fan cas, com educar-los per a una llibertat responsable, com fer de pares i mares sense perdre la calma i com promoure actituds constructives i fer-los més autònoms són els objectius de la xerrada "Educar sense cridar". La pronuncia Alba Castellví, sociòloga i educadora, autora dels llibres Educar sense cridar, Un cistell de cireres i Tots els colors de l'amor.
L'organitza l'AMPA de l'Escola Arrels amb la col·laboració del centre i del Consell Comarcal i és oberta a totes les famílies.
La sociòloga i educadora Alba Castellví explicarà a Solsona com educar sense cridar
Dimecres 11 de març a les 20:30 hores al saló de les Homilies d'Organyà (Biblioteca Carles Morató)
ARA A PORTADA
-
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador Ramon Estany Montanyà
-
-
AMISOL renova el mobiliari d’una llar-residència amb una aportació de la Fundació “la Caixa” Ramon Estany Montanyà
-
-
El bisbat de Solsona rep novament el segell Infoparticipa per la transparència en la seva gestió web Redacció
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 21:29
Et pot interessar
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
-
Societat
Jornada de donació de sang i plasma
-
Societat
La Catedral de Solsona serà escenari aquest diumenge de l’ordenació presbiteral de Rui Jorge Marques Freire
-
Societat Guixers aplica protocols per contenir el risc d’incendis agrícoles i urbans
-
Societat
Solsona es proposa optar als ajuts per impulsar l'activitat comercial local
-
Societat
Aproven un Pla d’Emergència i Evacuació per reforçar la seguretat dels infants als campaments d’estiu a la Ribera Salada
