El sindicat USPAC, majoritari al cos dels Mossos d'Esquadra, tant a la Regió Policial Central com a nivell Nacional, ha emès un comunicat on denuncia l'estat dels vehicles amb els quals els agents treballen cada dia a la Regió Policial Central.
El sindicat explica que des de setembre de 2016 està avisant que els vehicles policials porten molts quilòmetres i que s'havien de prendre mesures per evitar que s'arribés a l'estat al que han arribat ara mateix en què no poden donar un servei adequat.
La USPAC denuncia que degut a la manca de vehicles (s'han anat avariant o espatllant i tret de circulació) els agents no poden treballar amb "tota la seguretat necessària ni per nosaltres ni per la ciutadania". A causa d'aquesta manca de vehicles, continua "tampoc no podem complir amb els nostres protocols sobre trasllat de detinguts, amb el perill que això suposa per als companys".
Per tot això la UPAC demanarà a la Direcció General de la Policia que acceleri l'adquisició d'una nova flota de vehicles policials per a la Regió Policial Central, "tot i que també afecta a tot el cos dels Mossos d'Esquadra".
La USPAC denuncia la manca i el mal estat dels vehicles dels Mossos a la Regió Policial Central
El sindicat demanarà a la Direcció General de la Policia que acceleri l'adquisició d'una nova flota de vehicles policials
ARA A PORTADA
-
La biblioteca de Solsona mostra l'exposició «Colors, escrits: diàlegs entre artistes i poetes» Redacció
-
«Esperem que la celebració dels 50 anys incentivi l’obertura de l’Amisol cap a la població» Redacció
-
Posen de relleu al Solsonès el Sistema de Crèdits Climàtics Forestals de Catalunya per mobilitzar inversió privada cap a la gestió forestal multifuncional Redacció
-
-
Somnis barrocs a la Catalunya Central: el Festival Espurnes Barroques desvela la seva programació Redacció
Publicat el
06 de juny de 2020 a
les 19:28
Et pot interessar
-
Societat
Solsona convida la ciutadania a repensar l'entorn de la Plaça del Camp
-
Societat
Ramon Vilaginés Sala rep el premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona
-
Societat
Glossa Premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona
-
Societat
Anna Espuga, de Cambrils (Solsonès), s'imposa al concurs de pelar trumfos
-
Societat
Xerrada a Solsona sobre «Orientacions per educar i acompanyar la diversitat religiosa de les nostres aules»
-
Societat
Aquesta setmana s’obren les inscripcions als primers casals de Setmana Santa gratuïts de Solsona i Torà
