El sindicat USPAC, majoritari al cos dels Mossos d'Esquadra, tant a la Regió Policial Central com a nivell Nacional, ha emès un comunicat on denuncia l'estat dels vehicles amb els quals els agents treballen cada dia a la Regió Policial Central.
El sindicat explica que des de setembre de 2016 està avisant que els vehicles policials porten molts quilòmetres i que s'havien de prendre mesures per evitar que s'arribés a l'estat al que han arribat ara mateix en què no poden donar un servei adequat.
La USPAC denuncia que degut a la manca de vehicles (s'han anat avariant o espatllant i tret de circulació) els agents no poden treballar amb "tota la seguretat necessària ni per nosaltres ni per la ciutadania". A causa d'aquesta manca de vehicles, continua "tampoc no podem complir amb els nostres protocols sobre trasllat de detinguts, amb el perill que això suposa per als companys".
Per tot això la UPAC demanarà a la Direcció General de la Policia que acceleri l'adquisició d'una nova flota de vehicles policials per a la Regió Policial Central, "tot i que també afecta a tot el cos dels Mossos d'Esquadra".
La USPAC denuncia la manca i el mal estat dels vehicles dels Mossos a la Regió Policial Central
El sindicat demanarà a la Direcció General de la Policia que acceleri l'adquisició d'una nova flota de vehicles policials
ARA A PORTADA
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
El Ple del Consell Comarcal votarà aquest dijous la concessió del Premi Signum a l’historiador solsoní Ramon Planes Albets Redacció
-
-
-
Impulsaran el català al comerç de Solsona amb un pla d’accions estratègiques i formació als establiments Redacció
Publicat el 06 de juny de 2020 a les 19:28
Et pot interessar
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
-
Societat
Coneixem els efectes de la medicació contra la incontinència urinària?
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès obre un procés de selecció per a una plaça d’informàtica per a joves en pràctiques
-
Societat
Els joves proposen millorar l'oferta esportiva de Riner
-
Societat
XERRADA: «Ballar amb el silenci», a càrrec de Rosanna Camprubí López i Joan Boixader Caballol
