El passat dilluns 13 d’agost el Sol del Solsonès va anar a l’Ajuntament de Lladurs on va ser rebuts per la seva secretària, Mª Montserrat Barant. Al poc temps d’arribar-hi van rebre una trucada del senyor alcalde, Joan Vilà, el qual els va comunicar que li era impossible rebrels ja que es trobava lluny del municipi. Tot seguit la secretaria els va fer donació de dos xecs, corresponents a l’any passat i enguany, per ajudar-los a tirar endavant el Projecte del Sol del Solsonès. Cal remarcar la col·laboració i la sensibilitat de l’Ajuntament de Lladurs. La salut mental i les addicions son a l’abast de tots. Moltes gràcies per tot.
ARA A PORTADA
-
Societat Obren el tram renovat de la Via Blava del Cardener al pantà de Sant Ponç al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
-
Successos Resposta immediata dels bombers de Solsona en dos incidents sense lesions greus Ramon Estany Montanyà
Publicat el
21 d’agost de 2012 a
les 18:51
Et pot interessar
-
Societat
Solsona acollirà un taller gratuït de cuina marroquina i trobada intercultural el 30 de juny
-
Societat
La Fundació Zoo del Pirineu celebra 12 anys dedicada a la fauna salvatge
-
Societat
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
El Bisbat de Solsona ordena el primer sacerdot en deu anys
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
