Aquesta setmana s'han posat en funcionament les plaques solars que s'han instal·lat a la teulada de l'Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys. La nova instal·lació consta de 20 panells fotovoltaics, el que suposa una potència installada de 8,30 kWp.
Aquesta instal·lació comptarà també amb una bateria de 7,68 kWh, que permetrà emmagatzemar l'energia produïda en aquelles hores de més producció.
El cost de l'actuació ha sigut de 20.598,13 euros, dels quals 12.698,20 són provinents de l'Institut Català d'Energia dintre el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat amb Fons Europeus. La resta d'inversió és assumida amb fons propis de l'Ajuntament. Cal destacar que aquesta instal.lació ha de permetre reduir de forma molt substancial la factura elèctrica de l'edifici, fent-lo en molts moments totalment sostenible.
[plantillavirals]
L'ajuntament de Sant Llorenç estalvia llum amb plaques solars a la teulada
Són 20 panells fotovoltaics amb una potència instal·lada de 8,3 Kwp
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2024 a
les 07:43
Actualitzat el
21 de gener de 2024 a les
08:13
Et pot interessar
-
Societat
Solsona reasfalta un tram de l’avinguda dels Països Catalans
-
Societat
El Solsonès disposarà de vuit informadors ambientals per regular l’ús dels espais fluvials aquest 2026
-
Societat
Envellir als pobles i disseminats. La vellesa al món rural a debat al Plenari de l’Actua
-
Societat
Imatges: Les caramelles escampen la Pasqua arreu de Solsona
-
Societat
La Catedral de Solsona acull la celebració de la Vetlla Pasqual
-
Societat
Imatges: El Mercadal omple Torà amb més de seixanta parades
