L’Ajuntament de Solsona manifesta el seu condol per la pèrdua de Mn. Enric Bartrina i Corominas (Gironella, 1934), il·lustre solsoní durant molts anys col·laborador del consistori en l’àrea de Cultura pel seus vastos coneixements històrics.
Autor, entre d’altres, del llibre ‘50 homenots solsonins’, va contribuir decididament a la preservació i recuperació de la memòria històrica local, del bisbat i del país com a arxiver diocesà que fou durant més de trenta anys. Igualment, com a reconegut divulgador cultural va col·laborar desinteressadament en diverses iniciatives de la ciutat. Mereixedor del Premi Signum el 2021, va compartir popularment part del seu coneixement a través de textos publicats per aquest Ajuntament en programes de la Festa Major.
El consistori trasllada el seu condol a la família, amistats i companys del bisbat de Solsona. EPD.
L'ajuntament de Solsona mostra el seu condol per la pèrdua de Mn. Enric Bartrina
Durant molts anys col·laborador del consistori en l’àrea de Cultura pel seus vastos coneixements històrics.
ARA A PORTADA
-
Un centenar de participants en un simulacre d'incendi forestal al Solsonès que afecta diversos municipis i un càmping Redacció
-
Els Bombers alerten que les pluges d'aquest hivern i primavera no garanteixen una campanya d'incendis «tranquil·la» Redacció
-
-
Interrupció del trànsit a la carretera de Sant Llorenç a Solsona pel reasfaltatge final de la via Redacció
-
Publicat el
16 de setembre de 2023 a
les 13:18
Actualitzat el
16 de setembre de 2023 a les
13:22
Et pot interessar
-
Societat
Solsona obre les inscripcions a les activitats de psicomotricitat de La Matriu per al curs vinent
-
Societat
La solsonina Marta Gangolells, entre les investigadores destacades al rànquing de dones científiques del CSIC 2026
-
Societat
L'ACA millora l'abastament d'aigua al Solsonès amb una inversió de 320.000 euros
-
Societat
Talarn reivindica a Solsona el futur de la ramaderia amb més innovació, relleu generacional i arrelament al territori
-
Societat
El problema invisible de les cries de cabirol
-
Societat
Imatges: La Fira de Sant Isidre de Solsona de fa 35 anys
