Dissabte l’eixida de l’ajuntament de Solsona s’il·luminarà de color verd amb motiu del Dia internacional de la gent gran. A Solsona, les persones majors de 65 anys representen el 19 per cent de la població i jornades com aquesta han de servir per reivindicar el seu rol en la societat i difondre una imatge positiva de l’envelliment. L’endemà, 2 d’octubre, l’edifici consistorial es tenyirà de blau per commemorar el Dia internacional de l’educació social i reconèixer-ne els professionals que treballen a diferents entitats i serveis públics de Solsona, com els Serveis Socials, Amisol, Sol del Solsonès, l’Hospital Pere Màrtir Colomés o el Servei d’Intervenció Socioeducativa del Solsonès, entre d’altres.
L’Hospital Pere Màrtir Colomés ha sol·licitat enguany la il·luminació de l’ajuntament amb motiu del Dia internacional de la gent gran. Per la seva banda, la delegació de Lleida del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya ha demanat formalment el reconeixement amb aquest gest a una professió que s’exerceix les 24 hores del dia els 365 dies l’any i “massa sovint, amb unes condicions laborals precàries i una baixa valoració social”.
L’ajuntament solsoní s’il·lumina aquest cap de setmana per la gent gran i els educadors socials
Dissabte és el Dia internacional de la gent gran i diumenge, el de l’educació social
Ara a portada
Publicat el 29 de setembre de 2022 a les 20:50
Et pot interessar
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent
-
Societat Rescaten l'ocupant d'un vehicle que ha caigut al riu a Navès