L’Ajuntament ha suspès temporalment les activitats de la gent gran en la modalitat presencial davant l’elevat índex de rebrot per Covid-19. Tots els tallers continuaran en format virtual fins que la situació millori. En cas de dubtes, podeu trucar als Serveis Socials de l’Ajuntament, al telèfon 973480050, extensió 133. De moment, les “Tardes de música” dels diumenges a la tarda a la sala polivalent continuaran amb la programació habitual. Aquestes mesures estan subjectes a possibles actualitzacions en funció de l’evolució de la pandèmia.
El Casal Cívic, tancat
Per la seva banda, el Casal Cívic de Solsona suspèn les activitats presencials a partir d’avui. Atesa l’evolució actual de la pandèmia, i d’acord amb les indicacions aprovades pel Procicat, l’equipament tanca portes fins a proper avís.
Es cancel·len les Jornades Gastronòmiques
Una altra de les cites que ha caigut del calendari arran de les noves mesures preventives són les setzenes Jornades Gastronòmiques de Tardor del Gremi d’Hostaleria del Solsonès. El tancament de bars i restaurants impossibilita dur a terme una de les poques activitats de la Fira del Bolet que no s’havia anul·lat. El Gremi insta la ciutadania a fer ús dels serveis de menjar per emportar per donar un impuls al sector.
ARA A PORTADA
-
-
Societat La diòcesi de Solsona, reconeguda amb els «Premios Iglesia Sostenible 2026» Ramon Estany Montanyà
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Maria Callís apropa l’obra de Clementina Arderiu a la biblioteca Carles Morató de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Solsonès continua impulsant el Pla d’Envelliment Personal amb noves xerrades i tallers oberts a la ciutadania Ramon Estany Montanyà
Publicat el
19 d’octubre de 2020 a
les 19:06
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències
-
Societat
El nucli antic de Solsona suma un nou comerç de proximitat
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
-
Societat
El CDIAP del Solsonès celebra 20 anys alertant del col·lapse del servei i reclamant més recursos
