L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) prepara una nova jornada de mobilitzacions per a aquest mateix dijous. Al matí i a la tarda, l'entitat ha convocat concentracions en suport dels dirigents polítics encausats i del Govern que considera legítim, el presidit per Carles Puigdemont.
Aquest dijous a les 12 del migdia estan convocades concentracions en suport als dirigents polítics encausats, contra la persecució judicial i en rebuig a la intervenció de l'autogovern català amb l'aplicació de l'article 155 de la Constitució espanyola. La mobilització principal tindrà lloc a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, però es fa una crida a concentrar-se també davant dels centres de treball. Aquest mateix dijous al matí membres del Govern i de la mesa del Parlament estan convocats a l'Audiència Nacional i al Tribunal Suprem.
A les 7 de la tarda, l'ANC convoca la ciutadania davant del Parlament de Catalunya, al parc de la Ciutadella de Barcelona, i davant dels ajuntaments de les grans ciutats i capitals de comarca. L'objectiu és dir ben fort "que el Govern de la Generalitat és el Govern del president Carles Puigdemont, per més que pretenguin des de Madrid haver-lo cessat". Es pretén així, doncs, traslladar el suport als membres del Govern que declararan a Madrid i als que es troben a Bèlgica.
L'ANC prepara per aquest dijous una jornada de mobilitzacions en suport del Govern «legítim»
La plaça de Sant Jaume de Barcelona, el Parlament de Catalunya i els ajuntaments seran els principals escenaris de les concentracions
ARA A PORTADA
-
-
Solsona aconsegueix 319.000 euros per millorar i modernitzar tres equipaments esportius municipals Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès celebra el lliurament dels premis del concurs de dibuixos i nadales 2025 Redacció
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
El Carnaval de Solsona i l'Institut d'Estudis Ilerdencs lliguen un acord econòmic de col·laboració per tres anys Ramon Estany Montanyà
Publicat el 16 de novembre de 2017 a les 10:36
Et pot interessar
-
Societat
La brigada de Solsona incrementa i substitueix arbrat urbà amb una seixantena d'exemplars
-
Societat
Solsona planta una trentena de noguers procedents d’una finca privada
-
Societat
Guixers aprova nous preus públics per la prestació als particulars de serveis, materials i béns de propietat municipal
-
Societat
L'incivisme de la nit dels sopars d'empreses obliga a suspendre aquell dia el servei del porta a porta
-
Societat
L'Escola de Dansa de Solsona omple de solidaritat la Sala Polivalent
-
Societat
La Catedral de Solsona acollirà la clausura de l'Any Jubilar
