L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) prepara una nova jornada de mobilitzacions per a aquest mateix dijous. Al matí i a la tarda, l'entitat ha convocat concentracions en suport dels dirigents polítics encausats i del Govern que considera legítim, el presidit per Carles Puigdemont.
Aquest dijous a les 12 del migdia estan convocades concentracions en suport als dirigents polítics encausats, contra la persecució judicial i en rebuig a la intervenció de l'autogovern català amb l'aplicació de l'article 155 de la Constitució espanyola. La mobilització principal tindrà lloc a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, però es fa una crida a concentrar-se també davant dels centres de treball. Aquest mateix dijous al matí membres del Govern i de la mesa del Parlament estan convocats a l'Audiència Nacional i al Tribunal Suprem.
A les 7 de la tarda, l'ANC convoca la ciutadania davant del Parlament de Catalunya, al parc de la Ciutadella de Barcelona, i davant dels ajuntaments de les grans ciutats i capitals de comarca. L'objectiu és dir ben fort "que el Govern de la Generalitat és el Govern del president Carles Puigdemont, per més que pretenguin des de Madrid haver-lo cessat". Es pretén així, doncs, traslladar el suport als membres del Govern que declararan a Madrid i als que es troben a Bèlgica.
							
																					
																L'ANC prepara per aquest dijous una jornada de mobilitzacions en suport del Govern «legítim»
La plaça de Sant Jaume de Barcelona, el Parlament de Catalunya i els ajuntaments seran els principals escenaris de les concentracions
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2017 a les 10:36
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												L’exalumne de l’Escola Agrària del Solsonès Oriol Carol rep el Premi al Millor Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior Societat
												L’exalumne de l’Escola Agrària del Solsonès Oriol Carol rep el Premi al Millor Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior
- 
												 Societat
												El bisbe de Solsona, Francesc Conesa, sona com a possible relleu de Sebastià Taltavull, a Mallorca Societat
												El bisbe de Solsona, Francesc Conesa, sona com a possible relleu de Sebastià Taltavull, a Mallorca
- 
												 Societat
												Èxit rotund de l’Oktoberfest de Solsona amb més de 2.000 assistents al llarg de la nit Societat
												Èxit rotund de l’Oktoberfest de Solsona amb més de 2.000 assistents al llarg de la nit
- 
												 Societat
												Riner instal·la dos dipòsits subterranis per reaprofitar les aigües pluvials Societat
												Riner instal·la dos dipòsits subterranis per reaprofitar les aigües pluvials
- 
												 Societat
												«Dia de l'Amic/a» de la Coral Estel de Sant Jordi de Solsona: un intercanvi musical i emocional reeixit Societat
												«Dia de l'Amic/a» de la Coral Estel de Sant Jordi de Solsona: un intercanvi musical i emocional reeixit
- 
												 Societat
												L'alcaldessa de Solsona felicita Beatriz Maria Lozano pel seu centenari Societat
												L'alcaldessa de Solsona felicita Beatriz Maria Lozano pel seu centenari

 
															 
															 
															 
															 
															