L'Associació de Dones del Solsonès porta a Solsona la jove afganesa guanyadora del 43è Premi Prudenci Bertrans Divendres, 27 de maig de 2011, a les 7 de la tarda sala Francesca de Llobera del Consell Comarcal (pl. Consell Comarcal)
L'Associació de Dones del Solsonès convida a oferir una xerrada sobre la seva experiència personal la jove afganesa Nadia Ghulam, protagonista i coautora de la novel·la El secret del meu turbant, guanyadora del 43è Premi Prudenci Bertrana. Presentarà l'acte Imma Llort, coordinadora d'educació intercultural de Casa Àsia de Barcelona.
ARA A PORTADA
-
Societat Front comú de tots els ajuntaments del Solsonès en contra del Plater: «S'han passat tres pobles» Redacció
-
Societat El XIX Concurs de Gossos d'Atura d'Odèn consolida gairebé dues dècades de promoció de cura de bestiar a l’aire lliure, el territori i el món rural Redacció | Comissió Gossos d'atura d'Odèn
-
-
Societat Fotos: Troba't a les imatges de la benedicció de Sant Cristòfol a Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Successos L'incendi a Lladurs, estabilitzat després de cremar 3,5 hectàrees de superfície vegetal Ramon Estany Montanyà
Publicat el
26 de maig de 2011 a
les 21:05
Et pot interessar
-
Societat
Quinze empreses de Lleida tanquen la cinquena edició d’Accelera el Creixement a Solsona
-
Societat
Un dipòsit d’aigües pluvials, la pujada de l’institut i sistemes d’ombra en patis escolars, entre les propostes finalistes dels pressupostos participatius de Solsona
-
Societat
El Zoo del Pirineu deixa enrere l’Exhibició de Vol per donar protagonisme als animals rescatats
-
Societat
L'Institut Francesc Ribalta de Solsona clou el curs escolar 2025-26
-
Societat
Guixers posa en servei un dipòsit d’aigua i repara camins per reforçar la prevenció d’incendis
-
Societat
Jordi Selga reclama un gir urgent en la política forestal: "No ens podem recordar de Santa Bàrbara només quan trona"
