L'equip de la síndica de greuges torna a Solsona el dia 27 de juny per atendre la ciutadania que vulgui fer consultes o presentar queixes sobre actuacions tant de l'Administració pública com d'empreses que presten serveis d'interès general (llum, aigua, telefonia, gas, etc.).
Les visites presencials s'atendran a la sala del costat de Solsona FM del casal de Cultura i Joventut, tot i que també es poden fer per via telemàtica. Prèviament, es pot concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900124124, per correu electrònic a citaprevia@sindic.cat, o bé per mitjà del web https://visita.sindic.cat. Durant el 2022, la institució va recollir un total de vuit queixes i quatre consultes a la capital del Solsonès.
[plantillavirals]
L'equip de la síndica de greuges atendrà la població solsonina el 27 de juny
Les visites presencials de l'òrgan que actua de defensor de les persones a Catalunya es faran al casal de Cultura i Joventut.
Ara a portada
Publicat el 12 de juny de 2023 a les 22:16
Et pot interessar
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent
-
Societat Rescaten l'ocupant d'un vehicle que ha caigut al riu a Navès