L'equip de la síndica de greuges torna a Solsona el dia 27 de juny per atendre la ciutadania que vulgui fer consultes o presentar queixes sobre actuacions tant de l'Administració pública com d'empreses que presten serveis d'interès general (llum, aigua, telefonia, gas, etc.).
Les visites presencials s'atendran a la sala del costat de Solsona FM del casal de Cultura i Joventut, tot i que també es poden fer per via telemàtica. Prèviament, es pot concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900124124, per correu electrònic a citaprevia@sindic.cat, o bé per mitjà del web https://visita.sindic.cat. Durant el 2022, la institució va recollir un total de vuit queixes i quatre consultes a la capital del Solsonès.
[plantillavirals]
L'equip de la síndica de greuges atendrà la població solsonina el 27 de juny
Societat
Les visites presencials de l'òrgan que actua de defensor de les persones a Catalunya es faran al casal de Cultura i Joventut.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2023 a
les 22:16
Et pot interessar
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
-
Societat
El CDIAP del Solsonès celebra 20 anys alertant del col·lapse del servei i reclamant més recursos
-
Societat
Innovació i tradició es donen la mà a les noves Jornades Econòmiques «El Boca-Orella»
-
Societat
Destí Vaticà: 4.000 pàgines d'història i fe viatgen de Solsona a Roma
