L'equip de la síndica de greuges torna a Solsona el dia 27 de juny per atendre la ciutadania que vulgui fer consultes o presentar queixes sobre actuacions tant de l'Administració pública com d'empreses que presten serveis d'interès general (llum, aigua, telefonia, gas, etc.).
Les visites presencials s'atendran a la sala del costat de Solsona FM del casal de Cultura i Joventut, tot i que també es poden fer per via telemàtica. Prèviament, es pot concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900124124, per correu electrònic a citaprevia@sindic.cat, o bé per mitjà del web https://visita.sindic.cat. Durant el 2022, la institució va recollir un total de vuit queixes i quatre consultes a la capital del Solsonès.
[plantillavirals]
L'equip de la síndica de greuges atendrà la població solsonina el 27 de juny
Les visites presencials de l'òrgan que actua de defensor de les persones a Catalunya es faran al casal de Cultura i Joventut.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2023 a
les 22:16
Et pot interessar
-
Societat
L'Escola Arrels II celebra el 32è Certàmen Literari amb l'artista geganter Pau Reig com a protagonista
-
Societat
La parada d'autobusos de Solsona canvia de lloc temporalment durant quatre mesos
-
Societat
Oliana planteja la rehabilitació de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil per destinar-la a habitatge assequible
-
Societat
Solsona renova un any més la devoció a Sant Pere Màrtir
-
Societat
La Caminada Popular de Pinell de Solsonès aplega 125 participants en la seva 13a de edició
-
Societat
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines municipals de Solsona
