La placa de cava del 600 aniversari del Palau Llobera. Foto: CCS
A partir de divendres 25 de febrer a l'Oficina de Turisme del Solsonès es poden comprar les plaques de cava exclusives amb el disseny de Ton Casserras al preu d'1 euro. El logo de les plaques de les ampolles de cava és el guanyador del concurs del logotip identificatiu del 600 aniversari del Palau Llobera que convocà el Consell Comarcal del Solsonès.
Per a la realització i producció de les ampolles de cava, el Consell Comarcal del Solsonès ha comtat amb la col·laboració de l'Associació de Col·leccionistes de Plaques de Cava del Solsonès.
Albert Muntada, vicepresident i responsable de l'àrea de Cultura, ha explicat que "creiem que les plaques de cava, un element preuat a Solsona farà perdurar la efemèride del 600 aniversari del Palau Llobera, seu del Consell Comarcal del Solsonès".
Les plaques de cava dels 600 anys del Palau Llobera, a 1 euro
Societat
Les Plaques de cava es poden comprar a l'Oficina de Turisme del Solsonès
ARA A PORTADA
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Successos Una fuita d'aigua en un pis de Solsona provoca un ensurt a l'avinguda Cardenal Tarancón Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Carnaval de Solsona convoca una reunió de socis i de la 69ena per començar a preparar l’edició del 2027 Ramon Estany Montanyà
-
-
Publicat el
24 de febrer de 2011 a
les 19:42
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències
-
Societat
El nucli antic de Solsona suma un nou comerç de proximitat
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
-
Societat
El CDIAP del Solsonès celebra 20 anys alertant del col·lapse del servei i reclamant més recursos
