
Imatge de les Salines de Cambrils (Odèn) Foto: ACN
El complex turístic de Cambrils que aprofitarà les aigües de les salines de Cambrils es posarà en marxa durant la Setmana Santa. Tot i que encara no ha obert, molta gent ja s'ha interessat i ha fet reserves per gaudir dels banys en aigua curatius i de les visites a tot el complex on es mostra la fabricació de la sal.
Segons declaracions de l'alcalde d'Odèn, Andreu Alet, ja han arribat les primeres peticions, sense haver començat cap campanya de màrqueting ni el concurs per l'adjudicació de la gestió de l'equipament. Aquest fet obligarà a personal de l'ajuntament a fer-se càrrec provisionalment dels primers visitants.
El balneari té una capacitat de 150 persones entre l'àrea de bany i les altres instal·lacions per prendre el sol i les botigues.
A més, les salines oferiran visites guiades per veure els molins i els canals d'aigua així com el procès de fabricació de la sal.