Aquest serà un curs totalment pràctic de 30 hores de durada que impartiran la Bàrbara Torrico i el Gerard Font, arboricultors certificats per European Tree Worker.
L’objectiu del curs és adquirir els coneixements bàsics per a la progressió, el descens i el
posicionament en els treballs forestals i de jardineria en alçada emprant eines de tall amb total
seguretat així com l’observació i coneixement de l’estructura morfològica i biològica dels arbres, per tal d’entendre com creixen i es desenvolupen, i per tant com podem/hem d’actuar sobre ells.
El curs està adreçat principalment a treballadors en actiu i s’impartirà de 8 a 15:30 amb un cost de 32€.
La inscripció es pot fer a la web de l’Escola de Agrària del Solsonès
https://agora.xtec.cat/ecasolsones/formacio-continua/cursos/
L'Escola Agrària organitza un curs bàsic d'arboricultura i treballs en alçada
Del 7 al 10 de març es portarà a terme un curs sobre Arboricultura i Treballs en alçada a l’Escola Agrària del Solsonès
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de febrer de 2023 a
les 18:02
Actualitzat el
13 de febrer de 2023 a les
18:10
Et pot interessar
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
-
Societat
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) visita al Solsonès els projectes vinculats a la gestió sostenible del territori
-
Societat
La rehabilitació de la Casa Gran del Miracle encara la recta final i estarà llesta al maig
-
Societat
670 alumnes de Solsona rebran formació en mobilitat segura durant aquest curs
