La Policia Nacional el va interceptar en un control a l’aeroport de Barcelona dimecres passat i, en veure que hi havia sobre ell una ordre de detenció pendent, el van lliurar als Mossos d’Esquadra, que el van detenir, segons publica el diari Regió7.
Els dies 8 i 16 de febrer i 9 de març dos homes de 32 anys van robar productes en un supermercat solsoní per valor de 950 euros. Dos dies abans de l’últim furt, els presumptes autors ja havien estat detinguts a Ponts també per un furt en un supermercat. En el darrer robatori es van identificar com els presumptes autors però, com que no se’ls va localitzar, es va emetre una ordre de recerca i detenció contra ells.
Dimecres passat els Mossos el van detenir a l’aeroport de Barcelona i, tot i que tenia antecedents per furts, va quedar en llibertat amb càrrecs després de declarar. L’altre presumpte autor, per ara, no ha estat detingut.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’abril de 2022 a
les 18:08
Actualitzat el
26 d’abril de 2022 a les
18:17
Et pot interessar
-
Societat
Dilluns s’obren les inscripcions al casal ludicoesportiu de les piscines municipals de Solsona
-
Societat
Cloenda del projecte: Els secrets del consum conscient
-
Societat
Solsona obre les inscripcions a les activitats de psicomotricitat de La Matriu per al curs vinent
-
Societat
La solsonina Marta Gangolells, entre les investigadores destacades al rànquing de dones científiques del CSIC 2026
-
Societat
Interrupció del trànsit a la carretera de Sant Llorenç a Solsona pel reasfaltatge final de la via
-
Societat
L'ACA millora l'abastament d'aigua al Solsonès amb una inversió de 320.000 euros
