La Policia Nacional el va interceptar en un control a l’aeroport de Barcelona dimecres passat i, en veure que hi havia sobre ell una ordre de detenció pendent, el van lliurar als Mossos d’Esquadra, que el van detenir, segons publica el diari Regió7.
Els dies 8 i 16 de febrer i 9 de març dos homes de 32 anys van robar productes en un supermercat solsoní per valor de 950 euros. Dos dies abans de l’últim furt, els presumptes autors ja havien estat detinguts a Ponts també per un furt en un supermercat. En el darrer robatori es van identificar com els presumptes autors però, com que no se’ls va localitzar, es va emetre una ordre de recerca i detenció contra ells.
Dimecres passat els Mossos el van detenir a l’aeroport de Barcelona i, tot i que tenia antecedents per furts, va quedar en llibertat amb càrrecs després de declarar. L’altre presumpte autor, per ara, no ha estat detingut.
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 26 d’abril de 2022 a les 18:08
Actualitzat el 26 d’abril de 2022 a les 18:17
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Societat L'humor irreverent de Toni Albà dóna el tret de sortida al cap de setmana jove de Solsona
-
Societat Solsona acull la subhasta de 15.000 tones de fusta dels boscos públics de Catalunya
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal
-
Societat La Diputació subvencionarà activitats de Càritas Diocesana de Solsona de les anualitats 2025-2028 per un valor de 93.455 euros