Com cada any el poble de Llobera es mobilitza per a la Marató de TV3 amb tot d’actes organitzats per l’Escola de Llobera, l’Associació Cultural i l’Ajuntament.
Enguany, a les 9 del matí, es farà una caminada històrica que passarà pel Dolmen de Llanera, on se’n farà una explicació, i per la Torre de Peracamps, on s’explicarà sobre com era la torre a l’edat mitjana i el paper que va tenir durant les Guerres Carlines del segle XIX. La caminada és d’uns 12 km per un terreny apte per a tots els públics.
Després de la caminada, a la 1 del migdia hi haurà una xerrada sobre salut sexual i reproductiva, tema de la Marató d’enguany, i, a partir de les 2, una paella popular.
Per acabar, a la tarda, a partir de les 4, hi haurà un concert-taller de ball folk amb el Duet Marc Xarau i Irene Augé.
Per últim, a les 6 de la tarda, el Club de Lectura de Llobera organitza una conversa literària sobre el llibre Profecia amb el seu autor Raül Garrigasait.
Tots els actes, els beneficis dels quals aniran destinats a la Marató de Tv3, es faran al Local Social de Llobera, punt de sortida també de la caminada.
Us animem a participar-hi!
Llobera es mou per «La Marató» de TV3
Societat
El dissabte 16 arriba un dia ple d’actes, que tenen, com a plat fort una caminada per la història
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona tanca la jornada central de la Festa Major amb una tronada simbòlica i presència institucional comarcal Ramon Estany Montanyà
-
Política Militants d'extrema dreta agredeixen el fotoperiodista Jordi Borràs al Fossar Natàlia Pinyol
-
Cultura i Mitjans Reconeixement al trabucaire Vicenç Vendrell en l'inici de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
12 de desembre de 2023 a
les 20:53
Actualitzat el
12 de desembre de 2023 a les
21:00
Et pot interessar
-
Societat
Solsona ajorna el castell de focs de la Festa Major per l’activació del nivell 3 del Pla Alfa
-
Societat
El Taller Sampons de Solsona cedeix el seu fons documental a SEAT Històrics
-
Societat
Can Solvi de Solsona traspassa la botiga de Manresa als responsables de la Masia l'Abadal
-
Societat
La Fura: 20 anys deixant petjada
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès resol les sol·licituds d’ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027
-
Societat
Es necessiten tres monitors de menjador escolar per a les escoles d’Aiguadora, Ardèvol i Llobera
