
Durant els mesos d’estiu l’Oficina de Turisme del Solsonès ha rebut exactament 3.113 visites presencials, el que vol dir un augment significatiu de visitants respecte l’any passat que han volgut conèixer i rebre informació de la comarca del Solsonès.
Del total de visitants rebuts a l’Oficina de Turisme del Solsonès cal destacar que el 67% del total són catalans; el 12% de l’estat espanyol; el 17% europeus i un 4% de la resta del món. Del 17% dels europeus, el primer lloc l’ocupen els francesos, seguits dels Països Baixos, Bèlgica i la Gran Bretanya. De la resta de l’estat en primer ordre, ocupen el primer lloc els visitants de la Comunitat Valenciana, Ílles Balears, País Basc, Madrid i Andalusia. A nivell de la resta del món, el primer lloc l’ocupa Sud-Amèrica, seguit d’Israel i Estats Units i el Canadà.
El Patronat de Turisme del Solsonès valora molt positivament que s’hagin rebut més de 3.000 visites en els mesos d’estiu i també que s’hagi augmentat el nombre de visites de l’Oficina de Turisme respecte els anys anteriors. Aquests visitants han quedat gratament sorpresos del Centre d’Interpretació de la comarca que s’han trobat dins de l’Oficina de Turisme. Des del Patronat de Turisme del Solsonès manifesten que s’ha augmentat un 5% les visites durant el mes d’agost del turisme de proximitat, el procedent de Catalunya.
El President del Patronat de Turisme del Solsonès, Joan Vendrell, ha manifestat que “ des del Patronat de Turisme del Solsonès creiem que aquest augment de visitants no fa res més que demostrar la bona feina que s’està fent de difusió i promoció tant a nivell públic i privat del turisme al Solsonès”.