A l'aula de Mitjans A de l'Escola El Vinyet han treballat el projecte del CONSUMISME!
Tenen l’esperança de que l’ésser humà aprengui a evolucionar de l’Homo consumus a l’Homo responsabilus. Així doncs, en una data tan assenyalada com és el Black Friday, on la paraula REBAIXES entra pels ulls de la gent provocant una adrenalina que porta a l’addició de comprar comprar i comprar, aquest passat divendres 26 de novembre s'han movilitzat al carrer Castell de Solsona per informar a la gent com podem beneficiar el nostre planeta només amb el gest de fer una compra responsable, no avui, sinó CADA DIA.
Sota el títol del GREEN FRIDAY, volien potenciar el reciclatge, el petit comerç, els regals artesanals o les vendes de segona mà.
Per cridar l'atenció, han muntat una escena reflexiva del món del consum no responsable amb un ninot enterrat sota una allau de caixes i embalatges.
I finalment, ens recorden… abans de comprar:
Ho necessites realment?
Com està fet?
Puc demanar-ho a algú que m’ho deixi?
Puc arreglar-ho?
ARA A PORTADA
-
Societat Solsona tanca la jornada central de la Festa Major amb una tronada simbòlica i presència institucional comarcal Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans Segueix en directe la retransmissió de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Reconeixement al trabucaire Vicenç Vendrell en l'inici de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
28 de novembre de 2021 a
les 16:34
Et pot interessar
-
Societat
Novetats a l'Aplec Independentista del Castellvell
-
Societat
Solsona ajorna el castell de focs de la Festa Major per l’activació del nivell 3 del Pla Alfa
-
Societat
El Taller Sampons de Solsona cedeix el seu fons documental a SEAT Històrics
-
Societat
Can Solvi de Solsona traspassa la botiga de Manresa als responsables de la Masia l'Abadal
-
Societat
La Fura: 20 anys deixant petjada
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès resol les sol·licituds d’ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027
