A l'aula de Mitjans A de l'Escola El Vinyet han treballat el projecte del CONSUMISME!
Tenen l’esperança de que l’ésser humà aprengui a evolucionar de l’Homo consumus a l’Homo responsabilus. Així doncs, en una data tan assenyalada com és el Black Friday, on la paraula REBAIXES entra pels ulls de la gent provocant una adrenalina que porta a l’addició de comprar comprar i comprar, aquest passat divendres 26 de novembre s'han movilitzat al carrer Castell de Solsona per informar a la gent com podem beneficiar el nostre planeta només amb el gest de fer una compra responsable, no avui, sinó CADA DIA.
Sota el títol del GREEN FRIDAY, volien potenciar el reciclatge, el petit comerç, els regals artesanals o les vendes de segona mà.
Per cridar l'atenció, han muntat una escena reflexiva del món del consum no responsable amb un ninot enterrat sota una allau de caixes i embalatges.
I finalment, ens recorden… abans de comprar:
Ho necessites realment?
Com està fet?
Puc demanar-ho a algú que m’ho deixi?
Puc arreglar-ho?
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de novembre de 2021 a les 16:34
Et pot interessar
-
Societat Els incívics a Solsona podran canviar les multes per treballs comunitaris
-
Societat Les gegantes lesbianes fan la primera sortida fora de Solsona
-
Societat Les veus i melodies del Misteri d'Elx inunden la Catedral de Solsona
-
Societat Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol
-
Societat El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives