Aquest dijous el Departament de Salut ha nomenat els nous delegats de la conselleria i els gerents territorials de quatre regions sanitàries del Servei Català de la Salut. A la Catalunya Central, Imma Cervós ha estat nomenada gerent de la Regió de la Catalunya Central, cobrint la vacant de Núria Puig, jubilada i substituïda en funcions per Teresa Sabater.
Tot i que és nascuda a Tremp, Cervós està instal·lada a Vic, i, de fet, ha ocupat diversos llocs de responsabilitat a l'Agència de Protecció de la Salut a Osona.
[h3]Seguirà com a subdirectora de Salut Pública[/h3]
Del 2012 al 2015, se li va encomanar la direcció de l'Agència de Salut Pública a la Catalunya Central. Després, fins al 2017, va ocupar la subdirecció general de Protecció de la Salut de la Secretaria de Salut Pública. I des del 2017 i fins l'actualitat, ha estat subdirectora de Salut Pública de la Catalunya Central. Un càrrec que compaginarà amb les noves responsabilitats.
Precisament, Cervós va tenir un paper rellevant quan a Osona i Vic les dades epidiemològiques no eren bones i cada dues setmanes s'oferia una roda de premsa per donar a conèixer la situació, conjuntament amb altres representants sanitaris.
Segons s'indica des de Salut, els nomenaments responen al procés per configurar un nou equip directiu territorial que garanteixi l'efectivitat en la implementació de les polítiques de salut, atenent a la diversitat i les necessitats de les diverses regions.
L'osonenca Imma Cervós, nova gerent del Servei Català de la Salut a la Catalunya Central
Agafa el relleu de Teresa Sabater que estava en funcions al càrrec
ARA A PORTADA
-
El toranenc Antoni Ferrer puja de nou al capdamunt del podi al Campionat de Catalunya de tir al plat Redacció
-
Tret de sortida de la dotzena edició de la Lliga Comarcal del Solsonès de Tir al Plat Ramon Estany Montanyà
-
-
Solsona i el Solsonès reivindiquen la saviesa ancestral femenina amb una desena d’actes pel 8-M Redacció
-
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari Redacció
Publicat el
25 de juliol de 2021 a
les 10:25
Et pot interessar
-
Societat
Gran participació en el Dia de la Gent Gran de Riner
-
Societat
Raül Viladrich adverteix del «col·lapse» per la manca d'examinadors i xifra en 85.645 els alumnes pendents d'examen
-
Societat
Sortida cultural al Saló de l’Ensenyament dels alumnes de segon de batxillerat de l’Institut
-
Societat
Knauf reforça el seu compromís amb les energies renovables a Guixers
-
Societat
La Diputació de Lleida escull Solsona per celebrar el 3r Congrés Català de Repoblament l'any vinent
-
Societat
L'Institut Escola d'Oliana estrenarà un nou cicle formatiu en Transport i Logística a partir del curs que ve
