Aquest divendres, dia 28, la solsonina Maria Corominas, doctora en Ciències de la Comunicació i professora del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la Universitat Autònoma de Barcelona, pronunciarà a Sant Llorenç de Morunys la conferència “Dones a la tele. La presència de les dones als mitjans de comunicació”. La cita serà a les vuit del vespre a la sala de plens del consistori de la vila. És una activitat organitzada per l'Ajuntament amb el suport del Consell Comarcal en el marc dels actes de commemoració del Dia internacional contra la violència envers les dones.
Maria Corominas parla a Sant Llorenç de Morunys de la presència de les dones als mitjans de comunicació
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2014 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
