Cursos de salut i benestar a través del tai-txi. Foto: AjSLS
Durant el 2010, més de 1800 persones van participar en activitats organitzades en el marc del desplegament del Pla de polítiques de dones i igualtat d'oportunitats a la comarca del Solsonès.
El Pla es va aprovar l'any 2006 per part del Consell Comarcal i els diferents municipis de la comarca hi estan adherits. Això fa que no només es puguin dur a terme accions des del Consell Comarcal sinó que des dels diferents ajuntaments es puguin impulsar projectes per estimular la participació de les dones en la vida associativa, lúdica i cultural de la comarca.
Durant el 2010, tretze municipis de la comarca i el Centre Tecnològic Forestal de Catalunya van dur a terme projectes i activitats de desplegament, com per exemple; cursos de promoció de la salut de les dones, noves tecnologies o inserció laboral.
Pròrroga del Pla de polítiques de dones per al 2011
El Consell Comarcal del Solsonès ha prorrogat un any més el I Pla de polítiques de dones i igualtat d'oportunitats a la comarca del Solsonès el qual tenia una vigència inicial del 2006 al 2010. Durant el 2011 seguirà vigent aquest pla i, paral•lelament, el Consell elaborarà el II Pla comarcal de polítiques de dones amb l'objectiu de donar continuïtat a aquesta línia de treball iniciada l'any 2005.
Més de 1.800 persones van participar en el Pla comarcal de polítiques de dones
Societat
Tretze municipis de la comarca van desenvolupar activitats en el marc d'aquest Pla
ARA A PORTADA
-
Política Alhora desplega la seva precampanya al Solsonès amb Jordi Graupera i Cristina Casol Ramon Estany Montanyà
-
Política Consulta aquí si t'ha tocat anar a la mesa: Solsona ja té definides les meses electorals per als comicis del 29-N Ramon Estany Montanyà
-
Política Què pot passar si no vas a la mesa electoral el 29-N? Multes i penes et poden imposar Neus Climent
-
Publicat el
16 de març de 2011 a
les 18:21
Et pot interessar
-
Societat
L'alumnat de l'Escola Arrels II de Solsona llueix el talent als treballs de recerca de Batxillerat
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès incorpora un nou garbell per millorar el rendiment i la qualitat del compostatge al CTR
-
Societat
Solsona acull tres voluntàries internacionals per col·laborar amb Amisol, Volem Feina i Càrites
-
Societat
Condemnat a viure entre reixes: el drama del Julià, la guineu que es va refiar massa dels humans
-
Societat
Solsona renovarà les escales del parc de l’Hort del Bisbe per eliminar el risc de relliscades i caigudes
-
Societat
Solsona acull la Jornada d’Experiència de Pacient per reforçar el diàleg entre sanitaris i ciutadania
