El coronavirus ja ha provocat la mort de 1.407 persones que vivien en residències d'avis a Catalunya. Una xifra que representa un increment de 229 defuncions en les darreres 24 hores, segons dades del Departament de Salut.
A més, hi ha 2.298 residents diagnosticats i 650 hospitalitzats. Fins avui Salut ha confirmat que són 262 les residències amb persones diagnosticades de coronavirus i 365 amb persones amb simptomatologia.
També hi ha 4.525 treballadors que estan aïllats o tenen simptomatologia. Des de Salut mantenen que es faran trasllats de residents quan els espais d'acollida garanteixin una millor atenció qe el geriàtric. El departament ha respost així les peticions de l'Ajuntament de Barcelona de fer trasllats "massius".
[noticiadiari]2/199826[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200074[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200015[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Més de 200 defuncions en 24 hores eleven a 1.400 les morts en residències de gent gran
Societat
Hi ha 2.298 residents diagnosticats i 650 hospitalitzats; també hi ha 4.525 treballadors que estan aïllats o tenen simptomatologia
ARA A PORTADA
-
Esports Laia Gilibets puja al podi de la Marató de Boumort amb una brillant tercera posició Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Concert Solidari de Solsona reuneix 500 persones i recapta 6.800 euros per a projectes socials Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans El Centre d'Estudis Lacetans visita el jaciment dels Estinclells Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
09 d’abril de 2020 a
les 21:15
Et pot interessar
-
Societat
Nova data per la presentació del projecte de l’obrador cooperatiu de farines ecològiques de Territori de Masies a Calaf
-
Societat
Espai de formació, suport i drets laborals: tornen els punts de trobada laborals organitzats per l'ACTUA
-
Societat
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
-
Societat
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la «Guia de serveis de Solsona i comarca» 2027
-
Societat
El SIS Solsonès participa en una recerca sobre la mirada dels infants i adolescents en situació de risc social
-
Societat
El Boca-Orella omple el Vilar de la Duquessa en una jornada de coneixement i connexions entre empreses del Solsonès i Cardona
