Més de 60 persones van estrenar el menjador social. Foto: Ramon Estany
En el marc de la Setmana de la gent gran s'ha presentat aquest divendres al migdia el menjador social, ubicat al Bar del casal de Cultura, per a les persones grans, un projecte que ha impulsat l'ajuntament de Solsona amb la col.laboració d'Amisol.
Més de 60 persones s'han apuntat a la inauguració per poder tastar aquest servei que, segons l'alcalde de Solsona, "contribuirà a la qualitat de vida de la gent gran i especialment, a endarrerir l'entrada en una residència de molta gent que per l'edat, ja no pot fer-se ella mateixa els àpats", uns àpats que garantiran una alimentació adequada i equilibrada, alhora que s'oferirà un espai de relació social.
Com a explicat també el president d'Amisol, Josep M. Borràs, esperen tenir un mínim de 15 usuaris per que sigui viable el servei, tot i que es donaran uns mesos de prova per veure com arrenca el menjador social, que tindrà la data d'inici l'1 de juliol.
Els menjars els prepararà una empresa de càtering d'Igualada, que per al dia de l'estrena, ha preparat un menú basat en amanida, fideuà i llom a l'ametlla.
El servei de menjador funcionarà de dilluns a dissabte, d'1 a 2/4 de 3 del migdia, amb uns preus per àpat que oscil·laran entre els 4'5 euros per als usuaris fixes i els 5'65 euros per als usuaris esporàdics.
Poden fer ús del menjador social totes aquelles persones majors de 65 anys que tenen un grau d'autonomia suficient per desplaçar-se. També hi pot accedir la ciutadania de menysde 65 anys que necessiti fer ús d'aquest servei per raons de salut o discapacitat. En aquest cas, cal cursar-ne la sol·licitud als Serveis Socials de l'Ajuntament. Els usuaris fixes poden sol·licitar acollir-se a aquest servei adreçant-se als Serveis Socials, mentres que els usuaris esporàdics poden fer ús del mejador social fent la reserva amb un dia d'antel·lació al mateix Bar del Casal de Cultura. Caldrà acreditar l'edat.
Més de 60 persones estrenen el menjador social de Solsona
Societat
El servei de menjador funcionarà de dilluns a dissabte, d'1 a 2/4 de 3 del migdia
ARA A PORTADA
-
Societat Solsona restableix l'activitat a l'estació d'autobusos després dels treballs de renovació Ramon Estany Montanyà
-
Societat Bassella restringeix l'accés a entorns fluvials per minimitzar incendis i saturació durant l'onada de calor Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Zoo del Pirineu alerta del risc d’atropellaments de fauna salvatge durant les nits d’estiu Redacció
-
Societat El festival de referència de l’economia solidària rural catalana aterra al Solsonès Redacció
Publicat el
04 de juny de 2011 a
les 18:04
Et pot interessar
-
Societat
La Fira de Sant Ermengol distingeix Pomes Biolord com a Amiga del Formatge a la Seu d’Urgell
-
Societat
Pinell de Solsonès recondiciona el pas de la rasa de Cal Monjo arrasat pels aiguats d’hivern
-
Societat
El Grup de Natura del Solsonès organitza una jornada per revisar caixes niu de liró gris
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys trasllada la Llar d'Infants municipal a l'Institut Escola al setembre
-
Societat
Un frare del Santuari del Miracle ha celebrat els 75 anys de la seva professió monàstica
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès obre procés selectiu per a tècnic superior de cultura i fires
