Els nous topalls al carrer de la Verge de Fàtima. Foto: AjSLS
Resoldre definitivament els problemes d'accessibilitat i mobilitat dels vianants que el carrer de la Verge de Fàtima de Solsona arrossegava des de feia molts anys. Aquest és l'objectiu de la col·locació, per part de la regidoria de Governació, d'una quinzena de topalls de roda de cautxú a la vorera esquerra, en sentit ascendent. Amb aquesta actuació s'evita que els vehicles estacionats envaeixin la vorera i la deixin completament lliure per als vianants.
Segons afirma el cap de la Policia Local, Marià Vendrell, els veïns d'aquesta zona i del Camp del Molí feia molt temps que reivindicaven l'adopció d'alguna mesura per la dificultat de transitar a peu per aquesta vorera i, a vegades, per la impossibilitat de passar-hi amb carrets, cadires de rodes o cotxets. S'havia plantejat l'opció d'ampliar la vorera, però es va descartar pel cost que suposava i es va optar pels topalls de roda, un per vehicle que pot estacionar en el tram conflictiu.
Aquesta intervenció s'afegeix a la que es va implantar a principi d'abril, paral·lela a la conversió en unidireccional d'aquest mateix tram de carrer, i que va consistir a modificar una sèrie de places d'aparcament pel sistema de bateria invertida, que obliga a estacionar en marxa enrere amb la finalitat d'incrementar la seguretat i, alhora, evitar la invasió de la vorera per part dels vehicles. Tot i això, alguns cotxes encara ocupaven la vorera amb la part posterior, un inconvenient que han resolt els topalls.
Milloren l'accessibilitat del carrer de la Verge de Fàtima
S'hi col·loquen una quinzena de topalls de roda per evitar que els cotxes envaeixin la vorera
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2011 a les 21:08
Et pot interessar
-
Societat Solsona organitza un nou curs de taitxí per treballar l’equilibri físic i mental
-
Societat Arriba a Solsona l'exposició «Destí Igualtat»
-
Societat Una caminada i una pedalada des de Solsona culminaran diumenge amb una observació del sol a Lladurs
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta
-
Societat Olius i Riner organitzen caminades aquest proper diumenge 21 de setembre
-
Societat «Un somni fet realitat»