Un motorista de 70 anys, i veí de Cornellà de Llobregat (Barcelona), ha mort aquest diumenge en una sortida de via al quilòmetre 120,4 de la carretera C-26 a Navès, al Solsonès. El Servei Català de Trànsit informa que els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 12.38 hores que, per causes que s'estan investigant, el conductor i únic ocupant d'una moto hauria patit aquest accident.
S'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
És el segon motorista que perd la vida aquest cap de setmana. Amb aquesta víctima ja són 20 les persones mortes en accident de trànsit en les carreteres catalanes enguany.
Mor un motorista en un accident a la C-26 a Navès, al Solsonès
Es tracta d'un home de 70 anys i veí de Cornellà de Llobregat
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2019 a
les 19:54
Et pot interessar
-
Societat
Dilluns s’obren les inscripcions al casal ludicoesportiu de les piscines municipals de Solsona
-
Societat
Cloenda del projecte: Els secrets del consum conscient
-
Societat
Solsona obre les inscripcions a les activitats de psicomotricitat de La Matriu per al curs vinent
-
Societat
La solsonina Marta Gangolells, entre les investigadores destacades al rànquing de dones científiques del CSIC 2026
-
Societat
Interrupció del trànsit a la carretera de Sant Llorenç a Solsona pel reasfaltatge final de la via
-
Societat
L'ACA millora l'abastament d'aigua al Solsonès amb una inversió de 320.000 euros
