Un motorista de 70 anys, i veí de Cornellà de Llobregat (Barcelona), ha mort aquest diumenge en una sortida de via al quilòmetre 120,4 de la carretera C-26 a Navès, al Solsonès. El Servei Català de Trànsit informa que els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 12.38 hores que, per causes que s'estan investigant, el conductor i únic ocupant d'una moto hauria patit aquest accident.
S'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
És el segon motorista que perd la vida aquest cap de setmana. Amb aquesta víctima ja són 20 les persones mortes en accident de trànsit en les carreteres catalanes enguany.
Mor un motorista en un accident a la C-26 a Navès, al Solsonès
Es tracta d'un home de 70 anys i veí de Cornellà de Llobregat
ARA A PORTADA
-
-
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari Redacció
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
-
La Diputació de Lleida escull Solsona per celebrar el 3r Congrés Català de Repoblament l'any vinent Redacció
Publicat el
03 de març de 2019 a
les 19:54
Et pot interessar
-
Societat
L'Institut Escola d'Oliana estrenarà un nou cicle formatiu en Transport i Logística a partir del curs que ve
-
Societat
L’accés principal del Camp del Serra s’inhabilita durant una setmana per les obres del carrer Nou
-
Societat
Riner celebra aquest diumenge el Dia de la Gent Gran
-
Societat
El Centre Sanitari del Solsonès reforça l’equip d’infermeria i impulsa un nou model assistencial
-
Societat
Inverteixen 140.000 euros en aclarides a la Ribera Salada per reduir el risc d'incendi i adaptar-se al canvi climàtic
-
Societat ERC Solsonès organitza una xerrada sobre l’impacte de l’acord UE-Mercosur en el sector primari i l’economia
