Un motorista de 70 anys, i veí de Cornellà de Llobregat (Barcelona), ha mort aquest diumenge en una sortida de via al quilòmetre 120,4 de la carretera C-26 a Navès, al Solsonès. El Servei Català de Trànsit informa que els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 12.38 hores que, per causes que s'estan investigant, el conductor i únic ocupant d'una moto hauria patit aquest accident.
S'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
És el segon motorista que perd la vida aquest cap de setmana. Amb aquesta víctima ja són 20 les persones mortes en accident de trànsit en les carreteres catalanes enguany.
Mor un motorista en un accident a la C-26 a Navès, al Solsonès
Es tracta d'un home de 70 anys i veí de Cornellà de Llobregat
ARA A PORTADA
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
-
Publicat el 03 de març de 2019 a les 19:54
Et pot interessar
-
Societat
L’ADF Vall de Lord impulsa la construcció d’un punt de reserva d’aigua i l’arranjament de vials per reforçar la prevenció d’incendis forestals
-
Societat
Exposició «CiènciArt» a la Biblioteca de Solsona
-
Societat
Mostraran amb una Micro Fira les aliances i impacte de l'economia social i solidària al Solsonès
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
-
Societat
Coneixem els efectes de la medicació contra la incontinència urinària?
