Un motorista de 70 anys, i veí de Cornellà de Llobregat (Barcelona), ha mort aquest diumenge en una sortida de via al quilòmetre 120,4 de la carretera C-26 a Navès, al Solsonès. El Servei Català de Trànsit informa que els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 12.38 hores que, per causes que s'estan investigant, el conductor i únic ocupant d'una moto hauria patit aquest accident.
S'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
És el segon motorista que perd la vida aquest cap de setmana. Amb aquesta víctima ja són 20 les persones mortes en accident de trànsit en les carreteres catalanes enguany.
Mor un motorista en un accident a la C-26 a Navès, al Solsonès
Societat
Es tracta d'un home de 70 anys i veí de Cornellà de Llobregat
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona tanca la jornada central de la Festa Major amb una tronada simbòlica i presència institucional comarcal Ramon Estany Montanyà
-
Política Militants d'extrema dreta agredeixen el fotoperiodista Jordi Borràs al Fossar Natàlia Pinyol
-
Cultura i Mitjans Reconeixement al trabucaire Vicenç Vendrell en l'inici de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
03 de març de 2019 a
les 20:54
Actualitzat el
03 de març de 2019 a les
21:36
Et pot interessar
-
Societat
Solsona ajorna el castell de focs de la Festa Major per l’activació del nivell 3 del Pla Alfa
-
Societat
El Taller Sampons de Solsona cedeix el seu fons documental a SEAT Històrics
-
Societat
Can Solvi de Solsona traspassa la botiga de Manresa als responsables de la Masia l'Abadal
-
Societat
La Fura: 20 anys deixant petjada
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès resol les sol·licituds d’ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027
-
Societat
Es necessiten tres monitors de menjador escolar per a les escoles d’Aiguadora, Ardèvol i Llobera
