Xavier Anglerill Rosas, de 55 anys i veí de Navès ha mort a Riner, al Solsonès, mentre feia tasques de neteja al bosc. Els fets van passar aquest dijous, quan els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Solsona van rebre l'avís a les 21.15 hores que s'havia produït un accident mortal en una masia.
En un comunicat, la policia explica que l'accident va passar quan el treballador que estava fent tasques de neteja, i per causes desconegudes, va caure al terra i la màquina amb la qual treballava el va atropellar.
Al lloc dels fets es van desplaçar tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques. Els fets s'han posat en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Solsona i del Departament de Treball.
Mor un solsoní de 55 anys mentre feia tasques de neteja al bosc
Societat
Al lloc dels fets s'hi van desplaçar tres patrulles dels mossos, tres dotacions dels Bombers i el SEM
ARA A PORTADA
-
Esports El cros escolar arrenca amb força al Solsonès: més de 100 joves atletes es citen a Llobera Ramon Estany Montanyà
-
Societat La diòcesi de Solsona, reconeguda amb els «Premios Iglesia Sostenible 2026» Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Maria Callís apropa l’obra de Clementina Arderiu a la biblioteca Carles Morató de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
30 d’agost de 2019 a
les 11:32
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès continua impulsant el Pla d’Envelliment Personal amb noves xerrades i tallers oberts a la ciutadania
-
Societat
El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències
-
Societat
El nucli antic de Solsona suma un nou comerç de proximitat
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
