No dur mascareta en els termes estipulats, és a dir, quan no sigui possible mantenir la distància de seguretat, d'entre un metre i mig i dos metres, tant a l'aire lliure com en espais tancats, podria suposar una multa de 100 euros durant la "nova normalitat" posterior a la fase 3 de la desescalada.
Així ho indica un esborrany del decret llei redactat pel govern espanyol per regular aquest escenari post crisi de la Covid-19 al qual ha tingut accés la Cadena Ser. La mascareta també serà obligatòria, com ara, a tots els mitjans de transport, i al vehicle particular no ho serà quan els que hi viatgin convisquin al mateix domicili. Incomplir aquests preceptes serà considerat, si l'esborrany tira endavant, una infracció lleu.
L'esborrany al qual ha tingut accés l'emissora radiofònica estableix també que les comunitats autònomes seguiran tenint l'obligació de facilitar al Ministeri de Sanitat totes les dades necessàries per fer seguiment del coronavirus i les que calgui per garantir la coordinació entre les autoritats sanitàries davant de situacions d'emergència.
En cas de nous brots, establiments, mitjans de transport i altres entitats hauran de facilitar a les autoritats sanitàries la informació de què disposin per identificar les persones potencialment afectades, amb l'objectiu de traçar contactes i tallar cadenes de transmissió.
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203385[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202806[/noticiadiari]
Multes de 100 euros per no portar mascareta fins que no hi hagi vacuna
Així consta a l'esborrany que del decret que prepara el govern espanyol per a l'"anomenada nova normalitat"
ARA A PORTADA
-
Llibres, roses i multituds omplen els carrers per Sant Jordi Gerard Mira | Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
El darrer llibre de Ramon Cardona i Colell aborda la memòria històrica amb «L'avi que detestava la llet» Ramon Estany Montanyà
-
-
-
L'Arxiu Comarcal del Solsonès i Efadós presenten «Solsona desapareguda» d'Albert Colell i Rosa Maria Vila Redacció
Publicat el
06 de juny de 2020 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi de Periodistes de Catalunya acosta l'educació mediàtica a l'únic Institut Escola Rural del Solsonès
-
Societat
El solsoní Oriol Montanyà és posa al capdavant del nou Baròmetre de la Indústria de la Cecot
-
Societat
La jornada primaveral de Sant Antoni Abat a Solsona reuneix més de quaranta cavalls
-
Societat
Ja es coneixen els Pendonistes de Sant Antoni Abat 2027
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona obre un procés de selecció per cobrir una plaça d’administratiu/iva
-
Societat
Experts analitzaran a Pinós com transformar els camins de la sal en motor turístic
