La Junta del Centre d'Estudis Lacetans vol agrair a la guanyadora del Premi del Testament de Carnaval 2021, Raquel Vilaseca, la donació de 250€, en escollir-nos entre les entitats que la Junta de Carnaval deixa triar per repartir un Premi de 1000€, i també a l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona pel seu suport a les entitats i associacions.
Gràcies, aquests diners seran ben emprats per continuar amb la nostra tasca que ja fa 25 anys vam iniciar i que esperem poder celebrar plegats, ben aviat.
Junta CEL
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de maig de 2021 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Societat Territori de Masies presenta a Calaf el projecte del seu obrador cooperatiu de farines ecològiques
-
Societat
Riner aprova el pla de prevenció d'incendis forestals
-
Societat
Comencen les primeres sortides del curs de l’Escola Arrels II
-
Societat
El Solsonès acollirà una jornada sobre experiències personals de pacients per avançar cap a una atenció sanitària més humana i propera
-
Societat
Solsona posa el focus en la soledat no desitjada en els actes del Dia mundial de la salut mental
-
Societat
Un segle de somriures: Maria Arau arriba als 100 anys envoltada d'estimació a la Residència La Vall
