La Junta del Centre d'Estudis Lacetans vol agrair a la guanyadora del Premi del Testament de Carnaval 2021, Raquel Vilaseca, la donació de 250€, en escollir-nos entre les entitats que la Junta de Carnaval deixa triar per repartir un Premi de 1000€, i també a l'Associació de Festes del Carnaval de Solsona pel seu suport a les entitats i associacions.
Gràcies, aquests diners seran ben emprats per continuar amb la nostra tasca que ja fa 25 anys vam iniciar i que esperem poder celebrar plegats, ben aviat.
Junta CEL
Nota d'agraïment del Centre d'Estudis Lacetans
Ara a portada
Publicat el 23 de maig de 2021 a les 18:46
Et pot interessar
-
Societat El Centre de Formació de persones adultes coneix la història del Consell Comarcal i altres indrets del seu entorn
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent