El PDeCAT lamenta profundament la pèrdua de Joan Rovira i Penina i expressa el seu més sentit condol a la família.
Rovira va ser alcalde de Clariana de Cardener durant el període 1987-1991. Va estar estretament vinculat a la política comarcal des del Consell Comarcal i la Mancomunitat d'Abastament d'Aigua del Solsonès.
A més a més, era un dels militants més veterans de la comarca a CDC amb 40 anys de militància a les espatlles. Actualment era associat al PDeCAT.
Joan Rovira era el pare de l'actual alcalde de Clariana de Cardener i membre del Comitè Executiu Comarcal del PDeCAT, Francesc Rovira, al qual li traslladem el nostre especial escalf.
Ha traspassat a l'edat de 78 anys i es farà el seu funeral demà diumenge a les 12 del migdia a l'església de Freixinet.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de març de 2017 a
les 17:38
Actualitzat el
11 de març de 2017 a les
17:43
Et pot interessar
-
Societat
L’Agència Estatal de Meteorologia posa en funcionament una nova estació automàtica a Riner
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys impulsa novament la campanya de civisme per frenar les infraccions vinculades a mascotes
-
Societat
Territori de Masies organitza la 2a Festa de la Coberta per celebrar la collita i la cultura del blat
-
Societat
Nova càmera reforça la vigilància forestal a la Vall de Lord
-
Societat
Territori de Masies impulsa una nova línia de salut comunitària al Baix Solsonès amb una programació estable fins al novembre
-
Societat
La Masia Cooperativa Energètica organitza una jornada informativa sobre bateries
