Nota de condol del PDeCAT del Solsonès per la mort de Joan Rovira Penina

Publicat el 11 de març de 2017 a les 17:38
Actualitzat el 11 de març de 2017 a les 17:43
El PDeCAT lamenta profundament la pèrdua de Joan Rovira i Penina i expressa el seu més sentit condol a la família. 

Rovira va ser alcalde de Clariana de Cardener durant el període 1987-1991. Va estar estretament vinculat a la política comarcal des del Consell Comarcal i la Mancomunitat d'Abastament d'Aigua del Solsonès. 

A més a més, era un dels militants més veterans de la comarca a CDC amb 40 anys de militància a les espatlles. Actualment era associat al PDeCAT. 

Joan Rovira era el pare de l'actual alcalde de Clariana de Cardener i membre del Comitè Executiu Comarcal del PDeCAT, Francesc Rovira, al qual li traslladem el nostre especial escalf.

Ha traspassat a l'edat de 78 anys i es farà el seu funeral demà diumenge a les 12 del migdia a l'església de Freixinet.