Imatge d'arxiu d'un grup de Tai-Txi. Foto: AjSLS
Aquesta setmana s'han obert les inscripcions per a un nou curs de salut i benestar a través del tai-txi que organitza l'Ajuntament de Solsona. La finalitat d'aquesta activitat, de la qual s'han dut a terme diverses edicions, és promoure hàbits de vida saludables i benestar per mitjà d'una pràctica que propicia l'equilibri físic i emocional.
Les sessions per al públic general començaran el 14 setembre i es faran setmanalment els dimecres fins al 21 de desembre. Els horaris es podran escollir entre tres opcions en funció de la disponibilitat. També s'oferiran sessions a un grup reduït per a persones amb malalties cròniques durant els mateixos mesos però els dilluns. En tots els casos, imparteix les classes David Cifré, instructor diplomat de tai-txi-txuan. Les instal·lacions varien en funció del grup.
Les places són limitades, motiu pel qual cal inscriure-s'hi amb antelació a l'OAC de l'Ajuntament de Solsona. El preu del curs és de 40 euros. L'any passat van participar una mitjana de setanta persones a cadascuna de les tres convocatòries organitzades. Atesa la demanda expressada pels assistents, enguany es va programar un curs de febrer a maig i un altre de setembre a desembre.
El tai-txi és una tècnica mil·lenària oriental, basada en l'encadenament de moviments lents i suaus, que afavoreix l'equilibri físic i mental de qui el practica i en millora l'autocontrol i l'harmonia corporal. Tota la informació relativa als horaris dels cursos d'aquest any es pot descarregar de l'apartat de documents del web municipal (www.ajsolsona.cat), dins del subapartat de Polítiques d'Igualtat.
Obertes les inscripcions per a un nou curs de salut i benestar a través del tai-txi
Es durà a terme de setembre a desembre en diferents horaris en funció dels grups
ARA A PORTADA
-
Solsona aconsegueix 319.000 euros per millorar i modernitzar tres equipaments esportius municipals Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès celebra el lliurament dels premis del concurs de dibuixos i nadales 2025 Redacció
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
El Carnaval de Solsona i l'Institut d'Estudis Ilerdencs lliguen un acord econòmic de col·laboració per tres anys Ramon Estany Montanyà
-
El Consell Comarcal del Solsonès lliurarà aquest divendres el Premi Signum a l’historiador Ramon Planes Albets Redacció
Publicat el 16 de juny de 2011 a les 19:26
Et pot interessar
-
Societat
La brigada de Solsona incrementa i substitueix arbrat urbà amb una seixantena d'exemplars
-
Societat
Solsona planta una trentena de noguers procedents d’una finca privada
-
Societat
Guixers aprova nous preus públics per la prestació als particulars de serveis, materials i béns de propietat municipal
-
Societat
L'incivisme de la nit dels sopars d'empreses obliga a suspendre aquell dia el servei del porta a porta
-
Societat
L'Escola de Dansa de Solsona omple de solidaritat la Sala Polivalent
-
Societat
La Catedral de Solsona acollirà la clausura de l'Any Jubilar
