L’Ajuntament de Solsona ja disposa de dates d’expedició i renovació del document nacional d’identitat (DNI) per al primer semestre del 2022. La Direcció General de la Policia Nacional ha informat el consistori que l’equip mòbil encarregat d’aquests tràmits es desplaçarà a la ciutat els dies 1 i 3 de febrer, 30 de març i primer d’abril i 24 i 26 de maig.
Les persones que hi estiguin interessades poden inscriure’s a l’OAC municipal, que admetrà un màxim de 70 persones per tanda. Es pot reservar plaça presencialment, trucant al 973480050, o bé enviant un correu electrònic a ajuntament@ajsolsona.cat.
Es recorda que la renovació o expedició del DNI suposa haver de comparèixer a les dependències municipals ambdós dies de cada torn, ja que el primer es faciliten les dades personals i el segon es recull el document. Cal dur el vell i una fotografia de carnet. El preu és de 12 euros i s’ha de pagar en efectiu.
Obertes les reserves per a la renovació del DNI a Solsona durant el primer semestre del 2022
L'equip mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà a les oficines municipals el febrer, el març i el maig
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de novembre de 2021 a
les 16:34
Et pot interessar
-
Societat
La Caminada Popular de Pinell de Solsonès aplega 125 participants en la seva 13a de edició
-
Societat
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines municipals de Solsona
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova sessió del projecte «Més digitals» a Sant Llorenç de Morunys
-
Societat
El Servei Connectem de l’Adlsolcar atén 316 persones el 2025 i 3 de cada 4 a l’atur troba feina
-
Societat
El bisbe de Solsona beneeix les obres de restauració de l’església de Sant Pere de Miravé
-
Societat
Instalen un tendal per fer ombra a l'skatepark de Solsona
