Ofereixen una xerrada a la gent gran de Solsona sobre la hipertensió arterial
Societat
La impartirà el farmacèutic Rafael Hidalgo el dijous 9 de novembre a les sis de la tarda al Casal Cívic Xavier Jounou
ARA A PORTADA
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Societat Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions Ramon Estany Montanyà
-
Societat Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària Ramon Estany Montanyà
Publicat el
02 de novembre de 2017 a
les 15:14
Actualitzat el
02 de novembre de 2017 a les
15:15
El farmacèutic Rafael Hidalgo impartirà una xerrada adreçada a la gent gran sobre la hipertensió arterial. Serà dijous que ve, dia 9, a les sis de la tarda al Casal Cívic Xavier Jounou. És una sessió emmarcada dins el Programa d’educació sanitària de la gent gran sobre el bon ús dels medicaments.
Què és el risc cardiovascular; com prevenir la hipertensió; quin tipus de medicaments s’utilitzen per fer-hi front; quins estils de vida són els aconsellables per protegir la pressió arterial, i com es mesura són alguns dels interrogants als quals es donarà resposta en aquesta xerrada.
Aquest programa de xerrades és fruit de la col·laboració del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya i el Servei Català de la Salut. A Solsona també hi col·laboren el Casal Cívic i l’Ajuntament. L’assistència és gratuïta.
Et pot interessar
-
Societat Odèn entra a la Denominació d'Origen Catalunya amb reconeixement vinícola
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys: protesta davant el consultori per exigir atenció sanitària adequada
-
Societat
Territori assigna un milió d'euros del Fons Climàtic per reforçar el Hub Forestal i impulsar la bioeconomia circular
-
Societat
L'ACA subvenciona el transport d'aigua a Odèn i Navès amb prop de 40.000 euros
-
Societat
Veïns i ajuntaments de la Vall de Lord reclamen que es garanteixi la cobertura horària al consultori mèdic
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès destina prop de 800.000 euros a la millora de la xarxa viària rural
