Empresaris per al Solsonès i l’Associació d’Empresaris de Cardona recuperen enguany les jornades econòmiques de coneixença i coneixement, que portaran per títol “El boca-orella”. L'objectiu és fomentar la creació de lligams entre empreses i autònoms del territori per tal que puguin cooperar i trobar sinergies entre ells.
Arrencaran el dissabte 6 a les 10 del matí a la sala gran del Miracle amb la benvinguda, l’esmorzar i el cafè. A 2/4 d’11, el solsoní Oriol Montanyà, professor de la UPF Barcelona School of Management, pronunciarà una xerrada titulada “Empresa conscient; un model per créixer de manera sostenible”. Tot seguit, conduirà una dinàmica acadèmica amb models d’empresa conscient. A la part final de la jornada es farà un tast de vins del Celler del Miracle i es compartirà un dinar del Restaurant del Miracle. L’assistència a les jornades econòmiques costa 20 euros i cal inscriure’s prèviament a través d’un formulari en línia. Per a més informació podeu trucar al 667 666 044 o bé enviar un correu electrònic a l’adreça info@empresarissolsones.com.
Oriol Montanyà serà el ponent de les jornades econòmiques del Solsonès i Cardona
Es faran el proper dissabte 6 de maig al Santuari del Miracle i s’emmarquen en els actes previs de la setantena Fira de Sant Isidre.
ARA A PORTADA
-
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat destinat a lloguer social Redacció
-
Neix la xarxa «Aquí, pots» d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència Redacció
-
El Cine París de Solsona programa el documental «A la deriva» sobre la travessia de tres manresans a l’Amazones Ramon Estany Montanyà
-
-
Publicat el
30 d’abril de 2023 a
les 11:53
Et pot interessar
-
Societat
Uns cinquanta fidels de Solsona, Cardona i Pinós viuen amb emoció la Vetlla amb el Papa
-
Societat
Què ens hi juguem amb el PLATER? El Solsonès promou una jornada oberta per analitzar-ne les implicacions
-
Societat
Oberta una nova convocatòria d’ajuts per crear, modernitzar i consolidar negocis a Solsona
-
Societat Front comú per la reforma del Plater a la comarca del Solsonès
-
Societat
450 veïns i veïnes demanen aturar la cessió del solar annex a la Sala Polivalent de Solsona per construir-hi habitatge social
-
Societat
Solsona coordina la presència de 300 fidels a la vigília amb el Papa a Barcelona
