Massa sovint la vida s'entesta a recordar-nos la poca cosa que som i que sempre estem penjant d'un fil, gairebé sempre massa prim.
Gràcies Josep per tots els dinars que hem compartit; per col-laborar amb els actes literàris que organitzavam junts; per la teva companyia en els moments més difícils, i sobretot, per tot el que ens has ensenyat: Humanitat, Bondat i Companyerisme.
El dolor de marxar entristeix el cor, però confiem en Déu; ell està amb tu i et dóna la fortalesa en els moments d'aflicció.
Sempre present amb nosaltres.
Glòria i Rous.
Març-2021.
Si fossim més conscients de que en un segón es pot perdre tot; valorariem molt més tot el que tenim.
Paraules pel nostre gran amic Josep Tugues i Bonet, que el passat dia 9 de Març ens deixava
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de març de 2021 a les 17:09
Actualitzat el 15 de març de 2021 a les 07:24
Et pot interessar
-
Societat La maquinària agrícola torna a ser protagonista a la Fira de Sant Isidre de Solsona
-
Societat Solsona acull el dissabte 17 de maig una xerrada per donar a conèixer els CAE, certificats d'estalvi energètic
-
Societat Jornada tècnica sobre la manca de relleu generacional al comerç local
-
Societat Pol Blanca Barrera és l’autor de la nova edició de punts de llibre que Fènix presenta a la Fira de Sant Isidre
-
Societat 5.900 kg de compost repartits al CTR de Clariana durant la Setmana Internacional del Compost
-
Societat Pau Juvillà i Ester Rocabayera parlaran aquest dijous a Solsona d'"Els drets laborals i el sindicalisme"