[nointext]
Dins de les escoles hi sol haver un personatge captivador, amb la carpeta plena de partitures i el cap ple de tonades que acabem tal·larejant tots aquells que estem al seu voltant.
Omplen les festes de cançons, les diades de balls i t’ensenyen que, la vida, en general, amb música, sempre es fa una mica més lleugera.
La música regula les emocions, transforma l’estat d’ànim, refresca la memòria i ens ajuda a recordar moments feliços.
Sempre tindrem els nostres moments feliços, Mercè. Totes aquelles cançons, danses, acudits i rialles que havíem compartit. Sempre formaràs part la nostra memòria. Perquè malgrat que, en algun moment la peça ha d’acabar-se, tots recordarem la melodia que hem entonat plegats.
Gràcies, Mercè! L'Escola Setelsis sempre et recordarà.
[nointext]
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Cançons amb història» omple la Mare de la Font de veus i records Ramon Estany Montanyà
-
Societat Es necessiten tres monitors de menjador escolar per a les escoles d’Aiguadora, Ardèvol i Llobera Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès resol les sol·licituds d’ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027 Ramon Estany Montanyà
-
-
Successos Els Bombers apaguen un incendi de rostolls en un camp proper a la C-55 a Clariana de Cardener Ramon Estany Montanyà
Publicat el
15 d’octubre de 2023 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
Can Solvi de Solsona traspassa la botiga de Manresa als responsables de la Masia l'Abadal
-
Societat
La Fura: 20 anys deixant petjada
-
Societat
Solsona insisteix en la «tolerància zero» davant agressions a la Festa Major i amplia els Punts Lila
-
Societat
Les places per a l’espai familiar de criança La Matriu s’exhaureixen en menys d’un dia
-
Societat
Pinell de Solsonès reforma la Sala Polivalent de Sant Climenç per fer-la més útil
-
Societat
La Caminada popular al Vinyet convida a descobrir camins i paisatges agroforestals de Solsona
