Llicenciat en Dret i advocat generalista, Sebastià Frau i Gaià presenta a la biblioteca de Solsona el seu assaig 'De la nació a l'estat. El conflicte Espanya / Catalunya' de la mà d'Òmnium Solsonès.
Sebastià Frau i Gaià (Palma, 1953), llicenciat en Dret i advocat generalista, presenta a Solsona el seu llibre De la nació a l'estat. El conflicte Espanya / Catalunya (Lleonard Muntaner, 2022). Es tracta d'un assaig fruit d'un rigorós treball de recerca documental i de reflexió personal per aportar visions globals de la realitat política catalana. La reinvidicació independentista hi té un pes preponderant, ja que, de fet, va esperonar l'autor a aprofundir en l'estudi de les disciplines tractades.
L'acte, titulat "Legitimitat i autodeterminació de les nacionals", és organitzat per Òmnium Solsonès el dissabte 29 a les 19 h a la biblioteca Carles Morató amb la col·laboració de l'equipament, Amics del Bisbe Deig i l'editorial Lleonard Muntaner.
Presenten a Solsona el llibre «De la nació a l'estat. El conflicte Espanya/Catalunya», de Sebastià Frau
Dissabte 29 a les 19 h a la biblioteca Carles Morató
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 19:09
Et pot interessar
-
Societat
La Cavalcada de Reis a Solsona: recorregut, horaris i novetats
-
Societat
Pinell de Solsonès és present al Mil·lenari de Montserrat
-
Societat
Membres de la Comissió Cultural de Canalda pugen un any més un pessebre al puig Sobirà
-
Societat
L'Institut d'Estudis Ilerdencs aporta 276.000 euros a onze projectes de restauració del patrimoni del Solsonès
-
Societat
Les millors innocentades solsonines
-
Societat
Els patges reials passen per Pinell de Solsonès
