Quatre detinguts per robar en un taller de Solsona

Van ser aturats en un control de carretera a Manresa amb el material que havien sostret

Publicat el 07 d’agost de 2012 a les 11:18

Agents de Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Recursos Operatius de la comissaria de Manresa van detenir el dia 5 d'agost, Costel VC, de 29 anys, Violeta B, de 24 anys, Marius B, de 28 anys  i Maria D, de 27 anys, tots quatre de nacionalitat romanesa i veïns de Manresa, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força.
 
Els fets van passar la matinada del dia 5 d'agost
durant un control preventiu de seguretat que els mossos havien muntat al quilòmetre 39 de la carretera C-55, dins del terme municipal de Manresa.
 
Els agents van aturar un vehicle, ocupat per quatre persones, que duien diversos objectes de valor, entre els quals hi havia un monitor, un ordinador, tres trepants, una càmera fotogràfica, una videocàmera, diverses caixes d'eines i altres objectes propis d'un taller mecànic.
 
Els ocupants del vehicle no van saber raonar la procedència de tot el material que transportaven, per la qual cosa els agents van sospitar que podien ser de procedència il·lícita.
 
Un cop examinats els diferents objectes, els mossos van comprovar que un d'ells estava relacionat amb un taller mecànic de Solsona. Per aquest motiu, una patrulla del Solsonès es va adreçar al taller i va observar que hi havia una finestra lateral forçada. Van contactar amb un dels propietaris, que després d'anar al taller, va descriure els objectes que li havien sostret, els quals coincidien amb els localitzats al vehicle aturat a Manresa.
 
Davant les evidències, els quatre ocupants del vehicle van quedar detinguts com a presumptes autors del robatori.
 
Els detinguts van passar el 6 d'agost a disposició judicial
al jutjat de guàrdia de Manresa, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.