Quatre dotacions dels Bombers han apagat aquest diumenge a la nit, vigília de Nadal, un incendi a la masia el Fornell de Navès (Solsonès) en el que ha suposat un dels serveis més destacats des d'ahir a la tarda i fins a aquest matí.
El foc, del qual es va rebre l'avís a les nou de la nit, estava concentrat a la teulada de l'edificació, formada per una planta baixa i dos pisos. Els Bombers van fer tasques d'extinció amb línia d'aigua a l'interior fins arribar a la sotateulada, van apagar les bigues de fusta al costat de la xemeneia i van apuntalar l'encavallada, que perillava de col·lapsar. També es va desmuntar la xemeneia i es va sanejar la teulada de fusta, afectada pel foc en un 30%. Finalment, es va segellar la part afectada amb escuma.
[plantillavirals]
Quatre dotacions dels Bombers apaguen un incendi en una masia de Navès
L'estructura amenaçava de col·lapsar per les flames
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de desembre de 2023 a
les 17:00
Actualitzat el
25 de desembre de 2023 a les
17:09
Et pot interessar
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
-
Societat
Jornada de donació de sang i plasma
