Que és el servei ENTAULA'T

Publicat el 23 de juliol de 2016 a les 16:30
Actualitzat el 23 de juliol de 2016 a les 21:37

És un servei de menjador obert als migdies, impulsat per l'Ajuntament de Solsona amb la col·laboració d'Amisol, amb l'objectiu de garantir una alimentació adequada i equilibrada i, a la vegada, oferir un espai de relació social.

QUÍ HI POT ACCEDIR?
Totes aquelles persones empadronades a algun municipi del Solsonès, majors de 65 anys que tenen un grau d'autonomia suficient per desplaçar-se.
Es podrà accedir al servei amb la parella, al qual no se li exigeix haver complert els 65 anys, també pot accedir-hi la ciutadania de menys de 65 anys que necessiti fer ús d'aquest servei per raons de salut o discapacitat. En aquest cas, cal cursar-ne la sol·licitut als Serveis Socials de l'Ajuntament.

ON ES FA?
Al Bar del Casal de Cultura i Joventut  ( passeig . Pare Claret 24)

 HORARI
De dimarts a dissabte de la 1 a 2/4 de 3  del migdia.

 PREU
Usuaris fixes: 5 Euros
Usuaris esporàdics 7 Euros

 COM ES SOL·LICITA EL SERVEI?
Els usuaris fixes poden sol·licitar acollir-se a aquest servei adreçant-se als Serveis Socials de lAjuntament de Solsona.
Els usuaris esporàdics poden fer la reserva al Bar del Casal de Cultura amb un dia d'antelació o el mateix dia abans de 2/4 de 10 del matí. Cal mostrar el DNI per acreditar l'edat.

 TELÈFONS D'INTERÈS
Bar del Casal      973480811
S. Socials Aj. Solsona  973480050
Amisol     973482304

Per a més informació cal adreçar-se als Serveis Socials de l'Ajuntament de Solsona: tel 973480050;  serveissocials@ajsolsona.cat  o serveis-socials2@ajsolsona.cat