Montserrat Barrera i Bajona (Solsona, 1967) és des de fa pocs dies, la nova presidenta de Càritas Arxiprestal Solsona-Morunys.
Barrera va ser ratificada en el càrrec en la darrera assemblea general davant dels socis, voluntaris i membres de la Junta, i pren el relleu a Ramon Padullés i Rossel, que n'ha estat el president des del febrer de 2018.
En declaracions a NacióSolsona, la nova presidenta ha manifestat que per ella és un honor, i agafa el càrrec "amb il·lusió i ganes de treballar per als més vulnerables". Així mateix, espera que "junt amb els companys de la Junta puguem seguir endavant amb els programes existents i crear projectes nous que suposin una millora per a les persones."
Barrera no és la primera presidenta de Càritas Arxiprestal Solsona-Morunys, ja hi va haver una dona al capdavant de Càritas, va ser la Teresa Parcerisa. Respecte a aquest tema, la nova responsable de l'entitat solidària considera que "en una junta hi ha d'haver tant homes com dones i per tant és natural i bo que es vagi alternant el càrrec"
Pel que fa als reptes més inmediats de l'entitat, Barrera adverteix que "estem en una crisi econòmica i humanitària que no s'atura i caldrà alçar la veu, buscar recursos, ens faltaran mans, per estar al costat dels que més ho necessitem".
[despiece]Càritas Arxiprestal de Solsona-Morunys inicià oficialment la seva trajectòria social i caritativa l’any 1986, amb la missió de coordinar, orientar, promoure i potenciar l’acció caritativa i social de l’Església de l’Arxiprestat, especificada en els seus Estatuts:
Promoure la formació de la consciència del Poble de Déu en matèria de caritat.
Encaminar la comunicació cristiana de béns.
Orientar i coordinar l’acció social organitzada.
Fomentar un desenvolupament institucional amb fins caritatius i socials.
Actualment hi ha un centenar de socis i una vintena de voluntaris.
[/despiece]
Relleu a la presidència de Càritas Arxiprestal de Solsona-Morunys
Montse Barrera i Bajona relleva a Ramon Padullés i Rossell que n'ha estat el president des de l'any 2018
ARA A PORTADA
-
El Solsonès celebrarà la 22a Fira del Trumfo i la Tòfona de Catalunya els dies 7 i 8 de març amb rècord d’expositors Redacció
-
L’Ajuntament de Solsona convoca dues places per a les àrees de Medi Ambient i Desenvolupament Local Redacció
-
-
L’Amisol dona suport a una iniciativa històrica per evitar que els serveis d’atenció a la discapacitat es converteixin en un negoci Redacció
-
Territori de Masies impulsa una campanya de mecenatge per posar en marxar un obrador i un molí fariner Redacció
Publicat el
14 de juny de 2022 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
Envellir als pobles disseminats
-
Societat
El Sermó del Carnaval infantil de Solsona 2026
-
Societat
La tropa de l'exposició de fotografies del Carnaval de Solsona
-
Societat
Projecten a Biosca un camping de cabanes de fusta al mig del bosc
-
Societat
Dates i horaris dels Via Crucis a Solsona
-
Societat
Les reivindicacions laborals dels metges és visibilitzen a Solsona
